کد خبر : 59878

حکم قهرمانی پرسپولیس امضا شد

حکم قهرمانی پرسپولیس امضا شد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد این تیم در نقل و انتقالات زمستانی گفت: بازیکنانی که وارد پرسپولیس شده اند کاملا می توانند نقاط ضعف این تیم را پوشش دهند.

به گزارش مهر، مرتضی فنونی زاده در خصوص عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال گفت: جذب مهدی ترابی، شهریار مغانلو و فرشاد فرجی کمک زیادی به پرسپولیس خواهد کرد. این تیم در امر گلزنی مشکل داشت که حالا با آمدن بازیکنان خوب در خط حمله می‌تواند به خواسته‌های هواداران برای گل زدن‌های بیشتر توجه کند.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: البته مشکل گلزنی این تیم به خاطر تجربه کم بازیکنانش در خط حمله بود. محرومیت عیسی آل کثیر هم باعث شد تا کمی زمان ببرد پرسپولیس به شرایط ایده آل برگردد. این تیم حالا تکمیل شد.

وی درباره حضور فرشاد فرجی در خط دفاعی پرسپولیس نیز گفت: حضور سیدجلال حسینی به عنوان یک رهبر واقعی در پرسپولیس واجب است. او نه تنها فصل خوبی را پشت سر می‌گذارد بلکه به پختگی کامل رسیده و می‌داند با هر بازیکن چه رفتاری داشته باشد. کنعانی زادگان هم خوب بازی کرده است. نمره خط دفاعی پرسپولیس واقعاً بیست است.

فنونی زاده تصریح کرد: با این حال تیمی که می‌خواهد قهرمان بماند نیاز به نیمکت قوی دارد. فرشاد فرجی خیال همه را می‌تواند راحت کند. امیدوارم خیلی زود در پرسپولیس جا بیفتد و کادر فنی این تیم هم بازدهی خوبی از او داشته باشند. نیمکت هر تیمی حکم قهرمانی را می‌تواند امضا کند.

کارشناس فوتبال ایران درباره سلب میزبانی تیم ملی و باشگاه‌های ایرانی در آسیا نیز صحبت کرد و گفت: لابی‌های بیهوده در AFC همیشه بوده است. مدیران فدراسیون باید فکری به حال این موضوع می‌کردند. آقایان فراموش نکنند که با بی تدبیری نمی‌توان رفتارهای کدخدامنشی کرد. از لحاظ فنی جزو بهترین‌های آسیا هستیم اما هنوز قدرتی در امور اجرایی و مدیریتی قاره نداریم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها