کد خبر : 59833

مدافع ناراضی پرسپولیس در سه راهی تراکتور، پدیده و استقلال / محمد انصاری یاغی سرخ سوم امسال؟

مدافع ناراضی پرسپولیس در سه راهی تراکتور، پدیده و استقلال / محمد انصاری یاغی سرخ سوم امسال؟

شنیده می شود محمد انصاری تصمیم قطعی خود را برای جدایی از پرسپولیس گرفته و مقصد او یکی از سه تیم استقلال ، پدیده یا تراکتور تبریز خواهندبود.

به گزارش شهرآرانیوز، گرچه پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات با خرید مغانلو، ترابی و فرجی، عملکرد خوبی داشته، اما شنیده می‌شود یکی از بازیکنان باسابقه این تیم خواهان جدایی از جمع سرخپوشان پایتخت است.

محمد انصاری که با پرسپولیس به فوتبال ایران معرفی شد، برخلاف دوران طلایی‌اش زیر نظر برانکو نتوانست در دوران حضور یحیی گل محمدی جایگاه ثابتی در ترکیب پرسپولیس دست و پا کند، به همین خاطر تصمیم گرفته فوتبالش را در تیمی دیگر ادامه دهد.

انصاری در استقلال؛ حاجی یاغی می‌شود؟

حاجی پرسپولیسی‌ها که همواره به خاطر اخلاق خاصش زبانزد اهالی فوتبال است، گویا تصمیم عجیبی گرفته و شنیده می‌شود مذاکراتی هم با استقلال و فرهاد مجیدی داشته تا با توجه به جدایی دانشگر از استقلال، به خرید جدید آبی‌های پایتخت تبدیل شود.

مشخص نیست دقیقا این انتقال به چه شکلی رقم خواهدخورد، اما با توجه به بندی که انصاری در قراردادش با پرسپولیس دارد، می‌تواند به راحتی از بند فسخ استفاده کرده و به هر تیمی که خواست برود.

از سوی دیگر او در حال صحبت با تراکتوری هاست. تنها عاملی که باعث شده انصاری در پیوستن به استقلال مردد شود، حواشی است که قطعا دامن او را خواهدگرفت.

گرچه آرمان رمضانی دیگر پرسپولیسی بود که چند روز قبل با قراردادی به استقلال پیوست و تبدیل به یاغی جدید شد، اما به واسطه عملکرد به شدت ضعیف این بازیکن، هواداران پرسپولیس در فضای مجازی حتی از این انتقال استقبال هم کردند. موضوعی که قطعا در خصوص محمد انصاری صدق نمی‌کند و او نگران همین واکنش‌های منفی در صفحات مجازی است.

محمد انصاری که در دوران حضور در پرسپولیس دو بار رباط صلیبی‌اش آسیب دیده، امروز سر تمرین پرسپولیس رفت، اما حاضر به شرکت در تمرین نشد و حتی شنیده شد که با دوستانش خداحافظی کرده است و از تصمیم قطعی خود برای جدایی صحبت به میان آورده است.

ترس یحیی گل محمدی از جدایی انصاری

گرچه شایعات فراوانی در خصوص نیمکت نشینی دائمی انصاری در دوران حضور یحیی گل محمدی در لیگ بیستم شنیده می‌شود، اما سرمربی پرسپولیس همواره این شایعات را قویا تکذیب کرده است. حالا، اما نگرانی بزرگ یحیی گل محمدی، درخشش محمد انصاری در تیم جدید است.  

به ویژه اینکه اگر انصاری به استقلال بپیوندد و در تیم جدیدش بدرخشد، هواداران پرسپولیس انگشت اتهام را به سمت مربی موفق خود خواهندگرفت که با تصمیمات اشتباهش زمینه ساز یاغی گری محمد انصاری و درخشش این بازیکن در استقلال را فراهم کرده است.

تراکتور دیگر تیم خواهان محمد انصاری است و رسول خطیبی به مدیران تراکتور تاکید کرده با توجه به شرایط این تیم در لیگ برتر، علاوه بر حفظ اشکان دژاگه و مسعود شجاعی، زمینه را برای حضور انصاری در تبریز فراهم کنند.

شانس بالای پدیده برای جذب انصاری

شاید عجیب باشد، اما با توجه به خلق و خوی خاص محمد انصاری، او بدش نمی‌آید مدتی در مشهد باشد. به همین خاطر پدیده و سیدمهدی رحمتی هم در این رقابت برای جذب انصاری شانس دارند.

حرم مطهر امام رضا (ع) تنها دلیلی است که باعث شده محمد انصاری به پیشنهاد پدیده ای‌ها فکر کند. حالا باید منتظر ماند و دید که امروز محمد انصاری برای ادامه فوتبالش چه تصمیمی خواهدگرفت؟ اگر انصاری به استقلال بپیوندد، بعد از نادری و آرمان رمضانی که پیش از این به استقلال کوچ کردند، تبدیل به سومین یاغی سال ۱۳۹۹ خواهد شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها