کد خبر : 59826

دومین خرید عجیب فرهاد مجیدی برای استقلال

دومین خرید عجیب فرهاد مجیدی برای استقلال

فرهاد مجیدی از زمان حضورش روی نیمکت استقلال دو بازیکن را جذب کرده که هر دو با انتقادات شدیدی روبه رو شده اند.

به گزارش خبرورزشی - پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته است و مدیران استقلال با پرداخت مطالبات نیکلای بودوروف تلاش کردند تا پنجره آبی‌ها باز شود. اتفاقی که احتمالا امروز و فردا رخ خواهد داد تا آبی‌ها موفق به ثبت قرارداد بازیکنان خود شوند. اما مجرای نگران کننده برای برخی از هواداران سبک و سیاق خرید بازیکن توسط فرهاد مجیدی است.

بودوروف بازیکنی است که با درخواست مستقیم فرهاد مجیدی جذب شد. بازیکنی که اگر چه سابقه حضور در لیگ برتر انگلیس را داشت اما مدت‌ها بود که از شرایط آرمانی به دور بود. مدافع سابق آبی‌ها در چند بازی که برای استقلال به میدان رفت کیفیت نازل خود را نشان داد تا در نهایت عدم پرداخت مطالباتش را بهانه کند و تنها بعد از یکماه حضور در ایران راهی فیفا شود تا قرارداد بیش از ۴ میلیاردی خود را دریافت کند.

دومین بازیکنی که مجیدی برای استقلال انتخاب کرد آرمان رمضانی است که خریدی بحث برانگیر بود. در مورد مهاجم جدید استقلال حتی سایت باشگاه هم در خبر جذب او به این مورد اشاره کرده که مجیدی تاکید به جذب این بازیکن داشته است.

کادر فنی آبی‌ها سه روز است در تلاش است تا دست کم در مصاحبه‌ها کیفیت آرمان رمضانی را بالا ببرد. در لیست مجیدی نام‌های دیگری مانند رضا میرزایی و مجتبی حقدوست هم دیده می‌شد. بازیکنانی که احتمالا تنها مجیدی روی آنها دست می‌گذاشت. آیا هواداران با چنین خریدهایی باید نگران آینده استقلال شوند؟ البته از روز گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر خرید دژاگه و شجاعی توسط استقلال شنیده شده است که هواداران را نسبت به خریدهای مجیدی امیدوار کرده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها