کد خبر : 59825

تهدید سعودی ها علیه فوتبال

تهدید سعودی ها علیه فوتبال

نشریه المیدان الریاضی مدعی شد: اگر تیم‌های باشگاهی ایران در عربستان حضور پیدا نکنند با محرومیت و جریمه) مواجه خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، پس از دو تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون فوتبال آسیا در هفته گذشته علیه فوتبال ایران و دادن میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا و رقابت‌های انتخابی جام جهانی به کشورهای عربستان سعودی و بحرین ضربه عملا وجود دست‌های پشت پرده و تاثیر سیاست در تصمیم‌گیری‌های ورزشی را به خوبی نشان داد.

پس از کش و قوس‌های فراوان درباره میزبانی کشورهای مختلف از گروه‌های چهارگانه لیگ قهرمانان آسیا، بالاخره میزبانی دو تیم گروهی که تیم‌های استقلال و فولاد در آن حضور داشتند به عربستان داده شد و این درحالی بود که هیچ میزبانی چه در سطح باشگاهی و چه در رقابت‌های انتخابی جام جهانی به ایران داده نشد.

نشریه «المیدان الریاضی» در گزارشی به میزبانی عربستان از دو تیم استقلال و فولاد و اعتراض متقابل طرف ایرانی پرداخته و در قسمت‌هایی از این مطلب، به نقل از منبعی در AFC و با لحنی تهدید آمیز مدعی شد که اگر تیم‌های باشگاهی ایران (استقلال و فولاد) در عربستان حاضر نشوند با محرومیت و جریمه روبرو خواهند شد.

در ادامه این گزارش آمده: این اعتراض باشگاه‌های ایران به میزبانی عربستان خدشه‌ای وارد نمی‌کند، چون کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از این تمام ضمانت‌های لازم از کشورهای میزبان برای برگزاری موفق و درست را گرفته و مشکلی در برگزاری مسابقات وجود ندارد.

روز گذشته هم کنفدراسیون فوتبال آسیا به اعتراض فدراسیون ایران به میزبانی بحرین با زبان تهدید صحبت کرده بود و اعلام کرده در صورت انصراف ایران از حضور در مسابقات انتخابی مشکلی در ادامه مسابقات بوجود نمی‌آید.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها