کد خبر : 59818

لوگوی لباس فردوسی پور هم جنجالی شد + عکس

لوگوی لباس فردوسی پور هم جنجالی شد + عکس

تهیه کننده برنامه فوتبال 120، سوژه یک حاشیه جدید شده است.

به گزارش فوتبالی، آنهایی که عادل فردوسی‌پور را می‌شناسند، روی این موضوع تاکید زیادی دارند که عادل شدیدا از حاشیه فرار می‌کند و به همین دلیل هم هست که او خیلی سخت تن به مصاحبه می‌دهد و در مصاحبه‌هایش هم به محض اینکه از دید او یک سوال جنجالی طرح می‌شود، از پاسخگویی به آن با شیوه خودش طفره می رود.

عادل در دوران اجرای برنامه نود، بارها و بارها به اخباری که درباره علاقه او به یکی از دو تیم محبوب پایتخت مطرح شده بود، واکنش نشان داد و مدعی شد که هیچ تمایل رنگی ندارد منتهی دیدار دیروز تیم رسانه ورزش مقابل تیم منتخب سرخابی برای او دردسرساز شده است.

داستان از این قرار است که تیم رسانه ورزش- که عادل فردوسی پور کاپیتان آن است- دیروز با لباسی در بازی نمادین به میدان رفت که روی آن لوگوی باشگاه پرسپولیس دیده می‌شد. این لباس، البته لباس اصلی تیم رسانه ورزش نیست و گویا این لباس را باشگاه پرسپولیس سفارش داده بود تا در بازیهایی که به یاد علی انصاریان و مهرداد میناوند برگزار می‌شود، مورد استفاده قرار بگیرد.

اگر چه عادل این لباس را قبل از بازی و فقط برای گرفتن عکس یادگاری پوشیده و لباس بازی تیم رسانه ورزش، لباس دیگری بوده و این لباس بر تن عادل، پیراهنی نمادین بوده است. 

منتهی ثبت تصاویری از او با پیراهنی که لوگوی باشگاه پرسپولیس رویش قرار دارد، جنجالی شده و برخی کانال‌ها و پیج‌های طرفدار استقلال، او را متهم به طرفداری از تیم رقیب در دورانی که برنامه نود را در اختیار داشت، کرده‌اند.

ماجرایی که بعید است عادل فردوسی‌پور واکنشی به آن نشان دهد چون همانطور که در ابتدای مطلب نوشتیم، تهیه کننده فوتبال 120 از جنجال و حاشیه، به شدت فراری است. در هر حال در دورانی که او برنامه نود را روی آنتن می‌برد، طرفداران دو تیم به محض اینکه عادل به سوژه ای افشاگرانه علیه یکی از دو باشگاه می‌پرداخت، علیه او کمپین درست می‌کردند و به او می‌تاختند. ماجرایی که البته هنوز درباره برخی از برنامه های رادیویی و تلویزیونی و فعالان رسانه‌ای وجود دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها