کد خبر : 59789

تنها یک مانع اما قوی سد راه پرسپولیسی شدن فرشاد فرجی

تنها یک مانع اما قوی سد راه پرسپولیسی شدن فرشاد فرجی

با وجود اینکه فرشاد فرجی بیش از هر مدافع دیگری به پرسپولیس نزدیک است، اما مخالفت «سیدمهدی رحمتی» موجب شده تا مسوولان این باشگاه روی گزینه‌های دیگر هم متمرکز باشند.

به گزارش ایرنا، باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی تاکنون مهدی ترابی و شهریار مغانلو را جذب کرده اما کار این باشگاه در نقل و انتقالات تمام نشده است. سرخپوشان همچنان به دنبال جذب یک مدافع هستند تا به کار خود در نقل و انتقالات پایان دهند.

در همین راستا باشگاه چهار گزینه را مد نظر داشت. ۲ مدافع پدیده یعنی «فرشاد فرجی» و «علی نعمتی» و ۲ مدافع گل‌گهر شامل علیرضا ابراهیمی و علیرضا آرتا گزینه‌های مد نظر پرسپولیس بودند. این در حالی بود که هر دو باشگاه با جدایی مدافعان خود برای پیوستن به پرسپولیس مخالفت کردند.

باشگاه پرسپولیس به بازیکنان مد نظر خود اعلام کرد که برای پیوستن به این تیم خودشان باید از باشگاه رضایتنامه دریافت کنند و به پرسپولیس بیایند. با توجه به این موضوع «فرشاد فرجی» به نزدیک‌ترین گزینه به پرسپولیس تبدیل شد.

این مدافع هفته گذشته با باشگاه برای جدایی توافق کرد که بعد از دیدار تیمش در جام حذفی از جمع نماینده مشهد جدا شود اما مهدی رحمتی سرمربی پدیده به شدت با جدایی این بازیکن مخالف است. با این وجود این بازیکن همچنان نزدیک‌ترین گزینه به پرسپولیس محسوب می‌شود.

البته باشگاه در تلاش است تا در یکی دو روز آینده جذب مدافع را نهایی کند.

هر چند فرجی گزینه اصلی حضور در پرسپولیس است اما باشگاه هنوز هم سایر گزینه‌ها را مد نظر دارد تا اگر به هر دلیلی فرجی نتوانست سرخپوش شود، یک بازیکن دیگر به جمع شاگردان گل‌محمدی اضافه شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها