کد خبر : 59784

یحیی اعلام کرد از استقلال به پرسپولیس بازیکن نمی آورد/ بین گل محمدی و دانشگر چه گذشت؟

یحیی اعلام کرد از استقلال به پرسپولیس بازیکن نمی آورد/ بین گل محمدی و دانشگر چه گذشت؟

در این فصل نقل و انتقال مستقیم بازیکن میان سرخابی ها دوباره سوژه داغی شده است. اتفاقی که با محمد نادری شروع شد و با آرمان رمضانی ادامه یافت.

در حالی که در لیگ بیستم استقلال دو بازیکن پرسپولیس را به خدمت گرفته است، در اواخر نیم فصل اول شایعه شد که سیاوش یزدانی مورد توجه کادرفنی پرسپولیس قرار گرفته است که البته هیچ وقت به طور جدی مطرح نشد.

در این راستا دیروز شنیده شد که محمد دانشگر که گفته می شود از سوی فرهاد مجیدی در لیست مازاد قرار گرفته ممکن از راهی پرسپولیس شود.

با این حال سایت طرفداری در این خصوص گزارشی را منتشر کرد و از تماس دانشگر با یحیی گل محمدی برای انتقال به پرسپولیس خبر داد.

این سایت در بخشی از گزارش خود نوشت: در این میان اما یحیی گل محمدی به دانشگر اعلام کرد از استقلال بازیکن نمی گیرد. یحیی در تماس های رد و بدل شده به دانشگر تاکید کرده برای این بازیکن احترام زیادی قائل است و او بازیکن خوبی است اما با توجه به حضور سیدجلال و کنعانی زادگان و احتمال پیوستن فرشاد فرجی دیگر نیازی به جذب مدافع ندارد. ضمن اینکه یحیی تاکید کرد حتی اگر هیچ کدام از این دلایل هم نبود، او شخصا تمایلی به جذب بازیکن از استقلال نداشته و هرگز دوست ندارد از تیم رقیب بازیکن بگیرد. بر همین اساس نیز گل محمدی در نهایت به دانشگر پاسخ منفی داد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها