کد خبر : 59771

برگ برنده یحیی برای فرهاد؟ | دانشگر در پرسپولیس؟

برگ برنده یحیی برای فرهاد؟ | دانشگر در پرسپولیس؟

باشگاه پرسپولیس می‌گوید که هیچ محدودیتی بابت خرید بازیکن از تیم های مختلف ندارد و بازیکن مورد نظر کادرفنی را جذب می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، این موضع در حالی از سوی باشگاه سرخپوش پایتخت گرفته شده که پیش از آغاز لیگ بیستم اسماعیل خلیل زاده اعلام کرده بود که باشگاه پرسپولیس و استقلال توافق کرده‌اند که بازیکنی را از هم به خدمت نگیرند. این موضوع در همان زمان با واکنش های بسیار زیادی همراه شد و حتی مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز به صورت تلویحی آن را تکذیب کردند اما در ادامه اتفاقاتی رخ داد که حالا موضع مستقیم سرخ ها را به همراه داشته است.

در نقل و انتقالات تابستانی شایعات زیادی پیرامون خرید بازیکن استقلالی از سوی یحیی گل‌محمدی وجود داشت اما در نهایت این استقلال بود که محمد نادری مدافع چپ پرسپولیس را با عقد قرارداد قطعی جذب کرد تا باشگاه استقلال خیلی زود این پیمان نانوشته را زیر پا بگذارد. در روز آخر نقل و انتقالات شاهین طاهرخانی مورد توجه قرمزها قرار گرفت ولی در ساعات پایانی به دلیل درخواست مالی سنگین، توافقش با پرسپولیس انجام نشد.

با این حال در نقل و انتقالات نیم فصل تصور نمی‌شد که نقل و انتقالی بین پرسپولیس و استقلال رخ دهد تا این که عکس آرمان رمضانی با پیراهن استقلال در کانال رسمی این باشگاه منتشر شد تا طرفداران فوتبال در ایران شگفت زده شوند. رمضانی که تنها بازیکن حاضر در فهرست مازاد گل‌محمدی بود، با چهره ای خندان در کنار احمد مددی با پیراهن استقلال عکس یادگاری گرفت تا شگفتی بزرگ پنجره نیم فصل را رقم بزند.

اکنون یک روز پس از رسمی شدن این انتقال، شایعاتی پیرامون حضور محمد دانشگر بازیکن مازاد فرهاد مجیدی در تیم پرسپولیس به گوش رسیده و شایعاتی درباره تماس مدافع استقلال با کادرفنی پرسپولیس وجود داشته که حالا واکنش ابراهیم شکوری، معاون اجرایی و سخنگوی قرمزپوشان را به دنبال داشته است. شکوری با اعلام این که «محدودیتی برای جذب بازیکن از تیم های مختلف» وجود ندارد، تاکید کرد که آن ها با هر بازیکنی که «کادرفنی اعلام کند» مذاکره می‌کنند.

نکته جالب این است که پرسپولیس در دهه 1390 از استقلال هیچ بازیکنی نخریده اما هوار ملامحمد، گادوین منشا، محمد نادری و آرمان رمضانی از پرسپولیس به استقلال رفته‌اند و شاید تعداد بازیکنان حاضر در این لیست بیشتر هم بشود. با این وجود نکته مهم، از بین رفتن پیمانی است که اسماعیل خلیل زاده عضو پرنفوذ هیئت مدیره استقلال در آنتن زنده به آن عمل کرد اما رفتار مسئولان اجرایی دو باشگاه نشان می‌دهد که هرگز حتی در سطح کلامی هم چنین تعهدی وجود نداشته است.

پرسپولیسی ها در آخرین روزهای نقل و انتقالات به دنبال خرید یک مدافع هستند و با فرشاد فرجی به توافق رسیده‌اند و منتظر استعلام از سازمان لیگ برای نهایی کردن خرید خود هستند ولی در نهایت باید منتظر ماند و دید که کدام مدافع پیراهن پرسپولیس را خواهد پوشید.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها