کد خبر : 59740

نقش فرهاد مجیدی در خرید آرمان رمضانی برای استقلال

نقش فرهاد مجیدی در خرید آرمان رمضانی برای استقلال

مجیدی با پشتوانه محبوبیت بالایش توانست بازیکنی را به خدمت بگیرد که در چند ماه گذشته سوژه طنز استقلالی‌ها برای سر به سر گذاشتن با تیم رقیب بود

به گزارش روزنامه گل ، عجیب‌ترین خبر این روزهای فوتبال ایران، انتقال آرمان رمضانی به استقلال بود. مهاجم فصل گذشته پرسپولیس که عملکرد مطلقا ناموفقی در این تیم داشت، نهایتا در لیست مازاد قرار گرفت و با دریافت رضایتنامه‌اش بازیکن آزاد شد.

در این چند روز زمزمه‌های زیادی در مورد احتمال حضور رمضانی در تیم‌هایی مثل نساجی و ماشین‌سازی به گوش می‌رسید، اما این بازیکن نهایتا سر از استقلال در آورد! البته رمضانی در لیست خرید تابستانی مجیدی حضور داشت، اما فرهاد از استقلال جدا شد و آرمان هم در پرسپولیس نشان داد چندان مهاجم ایده‌آلی نبوده است. با این اوصاف بسیار بعید به نظر می‌رسید مجیدی در بازگشت به نیمکت آبی‌پوشان همچنان به خرید این بازیکن اصرار داشته باشد. به همین دلیل هم انتشار خبر حضور رمضانی در استقلال، سر و صدای بسیار زیادی به پا کرد و حسابی مورد توجه قرار گرفت.

رک و رو راست، جذب آرمان رمضانی توسط استقلال از آن کارهایی بود که فقط فرهاد مجیدی می‌توانست انجام بدهد. او با پشتوانه محبوبیت بالایش توانست بازیکنی را به خدمت بگیرد که در چند ماه گذشته سوژه طنز استقلالی‌ها برای سر به سر گذاشتن با تیم رقیب بود. از سوی دیگر بحث توانایی فنی رمضانی هم روشن است؛ نه در پرسپولیس که حتی در تیم‌های قبلی هم به ندرت پای او به گلزنی باز شده. همه اینها را اضافه کنید به ترافیک خط حمله استقلال تا شگفتی‌های مربوط به چنین انتقالی بیش از پیش روشن شود.

همه اینها یعنی شاید اگر یک مربی غیر از فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال بود، نمی‌توانست به راحتی چنین خریدی انجام بدهد. فرهاد اما دارد امضای خودش را پای این استقلال پررنگ‌تر می‌کند و قطعا در ادامه باید مسوولیت نتایج و اتفاقات تیم را بر عهده بگیرد.

مجیدی پیش‌تر هم فراز کمالوند را به عنوان یک هوادار مشهور پرسپولیس به کادر فنی‌اش اضافه کرد؛ کاری که باز هم فقط او می‌توانست انجام بدهد. گذشت زمان نشان خواهد داد این تغییرات به سود استقلال هست یا نه؛ اگر آبی‌ها از این بابت نفع ببرند که همه به هوش مجیدی احسنت خواهند گفت، اما اگر غیر از این باشد، فرهاد باید خودش را برای شنیدن انتقادات فراوانی آماده کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها