کد خبر : 59718

بازگشت دانشگر کلید خورد؟

بازگشت دانشگر کلید خورد؟

به نظر می‌رسد مدافع استقلال بعد از دیدار با ماشین سازی به اردوی تیمش برگردد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، بعد از دیدار استقلال و پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی محمد دانشگر مدافع آبی پوشان از سوی کادرفنی از حضور در تمرینات منع شد و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

دانشگر که در بین دو نیمه با فرشید اسماعیلی درگیری لفظی پیدا کرده بود، از سوی فرهاد مجیدی فعلا کنار گذاشته شده و حق حضور در تمرینات را دارد. این بازیکن در تمرین دیروز تیمش هم حاضر نبود و مشخص نیست چه اتفاقاتی در آینده برایش رخ بدهد.

مدافع استقلال اما در شرایطی از تیم کنار گذاشته شده که به علت محرومیت نمی تواند استقلال را مقابل ماشین سازی در هفته هجدهم لیگ برتر همراهی کند. به عبارت بهتر او اگر با برخورد انضباطی هم مواجه نمی شد مقابل ماشین سازی غایب بود.

از سوی دیگر با توجه به اینکه دانشگر و اسماعیلی در پایان مسابقه دیروز با پیکان نیز از یکدیگر عذرخواهی کردندو اجازه ندادند حاشیه پیش آمده بزرگ شود، احتمال بخشش این بازیکن وجود دارد.

به نظر می رسد بعد از دیدار با ماشین سازی تبریز دانشگر در جلسه انضباطی باشگاه استقلال حضور یابد و مورد بخشش قرار بگیرد. در این صورت این مدافع احتمالا از اواسط نوروز در تمرینات تیمش حاضر می شود تا خودش را برای بازی با پیکان در روز 14 فروردین ماه آماده کند. هرچندکه مسئولان استقلال اظهارنظر رسمی در این خصوص نکردند و باید منتظر روزهای آینده و روشن شدن سرنوشت دانشگر باشیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها