کد خبر : 59645

گزینه دوم خرید فرهاد مجیدی مشخص شد/ میلاد استقلالی می شود؟

گزینه دوم خرید فرهاد مجیدی مشخص شد/ میلاد استقلالی می شود؟

فرهاد مجیدی به مدیران باشگاه اعلام کرده در پست وینگر و یا هافبک تهاجمی نیاز به بازیکن دارد و یکی از خریدهای استقلال در این پست خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، درحالی که فرهاد مجیدی پیش از این اعلام کرده بود تنها به دنبال به خدمت گرفتن امین قاسمی تژاد است اما فراز کمالوند طی مصاحبه‌های خود بارها از خرید ۲ تا ۳ بازیکن لیگ برتری خبر داده است.

ماجرای امین قاسمی ‌نژاد و استقلال همچنان ادامه دارد و باید منتظر ماند و دید در نهایت مهاجم شهر خودرو که جدایی اش قطعی به نظر می‌رسد راهی کدام تیم خواهد شد. اما گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص دیگر بازیکن لیست فرهاد مجیدی شده است.

مجیدی اعتقاد دارد وینگرهای این تیم در فاز هجومی باید بازیکنان زهردارتری باشند تا بتوانند روی موقعیت سازی بهتر عمل کنند به همین دلیل در این پست حتما یک بازیکن به خدمت خواهد گرفت. بازیکنی که گفته می‌شود میلاد جهانی هافبک ذوب آهن است که پیش از این یک بار این باشگاه اعلام کرده بود او را به استقلال واگذار نخواهد کرد. اما مدیران استقلال برای به خدمت گرفتن او دوباره مذاکراتی را آغاز کرده اند و امیدوارند تا این بار این بازیکن را آبی‌پوش کنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها