کد خبر : 59595

استقلال با فرهاد مجیدی به اولین بازی حساس رسید

استقلال با فرهاد مجیدی به اولین بازی حساس رسید

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال با ورود تیم‌‌های لیگ برتری از امروز آغاز می‌شود تا حساسیت این مسابقات بیش از گذشته شود.

به گزارش تسنیم، مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال از امروز (پنجشنبه) با برگزاری 5 مسابقه آغاز می‌شود و فردا با برگزاری 10 بازی و شنبه با برگزاری یک دیدار دیگر به پایان می‌رسد.

با توجه به ورود تیم‌های لیگ برتری از این مرحله، حساسیت جام حذفی بالا رفته است. بازی‌های امروز از این جهت اهمیت دارد که به غیر از مس کرمان که در لیگ دسته اول حضور دارد، بقیه تیم‌ها لیگ برتری هستند.

مهم‌ترین بازی امروز در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود، جایی که استقلال در اولین گام میهمان پیکان است. پیکان با مهدی تارتار غیرقابل پیش‌بینی است، چرا نتایج سینوسی در لیگ برتر کسب کرده و یقه برخی از تیم‌ها از جمله استقلال را گرفته است. پیکان با ایجاد لایه‌های دفاعی و تکیه بر پرتاب‌های اوت نادر محمدی خودش را در کانون توجه قرار داده است. باید دید در بازی امروز این پرتاب‌ها چقدر می‌تواند به سود پیکان و به ضرر استقلال باشد.

استقلال با آمدن فرهاد مجیدی و پیروزی مقابل فولاد خوزستان در لیگ در یک بازی حیثیتی،‌ به لحاظ روحی روانی در شرایط مطلوبی قرار دارد. کادر فنی جدید در دومین تجربه حضور روی نیمکت استقلال در فصل جاری با آزمون سختی در جام حذفی روبرو شده‌ و باید از حریف لیگ برتری و چغری به نام پیکان عبور کنند. جام حذفی خاطره شیرین و تلخی را برای فرهاد مجیدی تداعی می‌کند. او با استقلال در فصل گذشته در نیمه نهایی جام حذفی پرسپولیس را شکست داد، اما به دلیل مذاکره مدیران وقت با استراماچونی چند روزی قهر کرد و در نهایت با پادرمیانی بازیکنان به تمرینات بازگشت؛ بازگشتی که ثمر نداشت و استقلال مقابل تراکتور تبریز در فینال شکست خورد.

 استقلال برای این دیدار همه بازیکنانش به غیر از داریوش شجاعیان که مصدوم است را در اختیار دارد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها