کد خبر : 59588

بمب نقل و انتقالات پس از اولین تمرین با پرسپولیس چه گفت؟

بمب نقل و انتقالات پس از اولین تمرین با پرسپولیس چه گفت؟

شهریار مغانلو، مهاجم جدید پرسپولیس می‌گوید شماره ۷۰ برای او خوش‌یمن است و به همین ‌خاطر برای پوشیدن پیراهن جدیدش از علیپور اجازه گرفته است.

به گزارش همشهری ،  شهریار مغانلو پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی بالاخره روز گذشته در تمرینات پرسپولیس حاضر شد. او حالا قرار است بازی در یک تیم بزرگ را تجربه کند؛ اتفاقی که مدت‌ها منتظرش بوده است. مغانلو از احساسش پس از نخستین تمرین با پرسپولیس گفته است.

از نخستین تمرین با پرسپولیس شروع کنیم. تمرین چطور پیش رفت؟

جو پرسپولیس واقعا فوق‌العاده بود و این تیم بازیکنان بزرگی دارد. من واقعا خوشحال بودم و از اینکه این تیم را انتخاب کردم احساس خوبی دارم. من تا حالا چنین جوی را تجربه نکرده بودم و اولین جلسه تمرینی با پرسپولیس واقعا به من حال داد. همه‌چیز خوب بود و امیدوارم در این تیم روزهای خوبی را پشت‌سر بگذارم.

برخورد بازیکنان چطور بود؟

برخورد همه خوب بود و باید از بازیکنان، کادر فنی و دیگر افراد تیم تشکر کنم. باز هم می‌گویم که از این انتخاب خوشحالم.

با سیدجلال حسینی به‌عنوان کاپیتان تیم هم صحبت کردی؟

بله، من وقتی به محل تمرین رسیدم، دیدم که سیدجلال حسینی از همه زودتر آمده است. او به‌معنای واقعی یک بازیکن باشخصیت است. به‌نظرم حسینی در پرسپولیس یک لیدر واقعی است. من افتخار همبازی بودن با این بازیکن را نداشتم ولی حالا این افتخار نصیبم شده است.

در پرسپولیس رسیدن به هدف‌های شخصی چقدر برایت مهم است؟

من همیشه در فوتبالم موفقیت تیم را به هر چیزی ترجیح می‌دهم. طبیعتا وقتی تیم موفق باشد عملکرد بازیکنان هم به چشم می‌آید. هر بازیکنی البته هدف‌های مهم خودش را دارد، من هم دوست دارم در پرسپولیس بهترین عملکرد را داشته باشم و درنهایت قهرمانی در لیگ برتر را با این تیم تجربه کنم. امیدوارم در پایان فصل پنجمین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر را جشن بگیریم.

مجوز بازی‌ات صادر شده است؟

دقیق در جریان نیستم ولی فکر کنم ITC رسیده است.

مثل اینکه برای پوشیدن شماره ۷۰با علی علیپور تماس داشتی؟

بله، من با علیپور صحبت کردم تا اجازه بگیرم. من در پیکان و سانتاکلارا هم شماره ۷۰را بر تن می‌کردم و این پیراهن برایم خوش‌یمن است. امیدوارم در پرسپولیس روزهای خوبی را تجربه کنم.

مدتی پیش این موضوع عنوان شد که مبلغ سنگینی را به پرسپولیس پیشنهاد داده بودی ولی ظاهرا خودت هم این موضوع را تکذیب کردی؟

من چند روز پیش هم گفتم که برای پرسپولیس هیچ شرطی نگذاشتم و نمی‌دانم این اخبار از کجا آمد. در یک طرف این قضیه باشگاه سانتاکلارا قرار داشت که من سعی کردم با آنها صحبت کنم و بتوانم برای پرسپولیس بازی کنم اما برای باشگاه بزرگ پرسپولیس هیچ شرطی نگذاشتم.

فکر می‌کنی کار کردن با یحیی گل‌محمدی اتفاقات خوبی را برای تو رقم بزند؟

قرار بود پارسال با آقا یحیی کار کنم اما اتفاقاتی رخ داد و قسمت نشد اما الان خیلی خوشحالم و تمام سعی و تلاشم را می‌کنم که جواب اعتماد کادر فنی را بدهم. مطمئن باشید برای موفقیت در پرسپولیس چند برابر همیشه تلاش می‌کنم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها