کد خبر : 59587

شجاع خلیل زاده در راه بازگشت به پرسپولیس؟ / یک لژیونر دیگر چشم یحیی را گرفته است

شجاع خلیل زاده در راه بازگشت به پرسپولیس؟ / یک لژیونر دیگر چشم یحیی را گرفته است

سعی کردیم در «فرهیختگان» گزارشی از همه شنیده‌ها درمورد یارگیری پرسپولیس در اختیار هواداران این تیم قرار دهیم. آنچه در ادامه می‌خوانید همه شنیده‌های ما در ارتباط با یارگیری سرخ پوشان پایتخت است.

به گزارش فرهیختگان ورزشی، این روزها همه هوش و حواس هواداران پرسپولیس به ماجرای یارگیری تیم محبوب‎شان معطوف شده و البته خبر جذب مهدی ترابی و شهریار مغانلو حسابی آنها را خوشحال کرده است. اما هنوز هم اخباری هست که آنها با دقت دنبال‎شان کنند. سعی کردیم در «فرهیختگان» گزارشی از همه شنیده‌ها درمورد یارگیری پرسپولیس در اختیار هواداران این تیم قرار دهیم. آنچه در ادامه می‌خوانید همه شنیده‌های ما در ارتباط با یارگیری سرخ‎پوشان پایتخت است.

 کمک یک هوادار به پرسپولیسی شدن مغانلو؟!

شهریار مغانلو فصل قبل با درخشش در خط حمله تیم پیکان یکی از گزینه‌های پرسپولیس برای نقل‎وانتقالات تابستانی بود. اما این بازیکن ترجیح داد راهی پرتغال شده و برای تیم سانتاکلارا بازی کند. اما شرایط آن‎طور که موردنظر این بازیکن بود، نشد و پرسپولیسی‌ها این‎بار در نقل‎وانتقالات زمستانی سراغ او رفتند تا شرایط سرخ‎پوش شدن او را فراهم سازند. درنهایت توافقات صورت گرفت، هرچند پیشنهاد یکی از تیم‎های لیگ برتری نزدیک بود همه تلاش‎های پرسپولیس را در این ماجرا به باد بدهد اما درنهایت این بازیکن به تهران آمد و با پرسپولیس قرارداد 6 ماهه‌ای را به امضا رساند. در این میان شنیده‌ایم بعد از تخفیفی که باشگاه پرتغالی برای صدور رضایتنامه 6 ماهه این بازیکن داد و حاضر شد به جای 75 هزار یورو مبلغ 50 هزار یورو دریافت کند، این مبلغ توسط یک هوادار خارج‎نشین پرداخت شده تا باشگاه پرسپولیس بدون هیچ مشکلی این قرارداد را به امضا برساند. البته خود باشگاه در این رابطه هیچ اظهارنظری نکرده است.

 تلاش‎های فرجی برای پرسپولیسی شدن

فرشاد فرجی برای سرخ‎پوش شدن با باشگاه پرسپولیس به توافق نهایی دست پیدا کرده و برای پیوستن به این تیم خودش مشکلی ندارد. اما ظاهرا مقاومت سرمربی شهرخودرو یعنی مهدی رحمتی مانع انجام انتقال این مدافع قائمشهری به پرسپولیس شده است. شنیده‌ایم قرارداد این بازیکن آخر فصل تمام می‌شود و این بازیکن حاضر است مبلغی بابت رضایتنامه‌اش به این باشگاه بپردازد. اگر مخالفت‌ها ادامه یابد این بازیکن آخر فصل به‎عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس می‌آید و دیگر پولی به شهرخودرو پرداخت نخواهد کرد. گفته می‌شود احتمال کنار آمدن تیم شهرخودرو با این بازیکن زیاد است و فرجی به احتمال زیاد پرسپولیسی خواهد شد.

 با سرخ‎پوش شدن مدافع گل‎گهر هم مخالفت شد

بعد از مخالفت سرمربی تیم شهرخودرو با پرسپولیسی شدن فرشاد فرجی، خبر می‌رسد که مسئولان باشگاه گل‎گهر سیرجان هم با حضور علیرضا ابراهیمی مدافع 31 ساله خود در پرسپولیس مخالفت کرده است. گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها که سعی دارند فرشاد فرجی را به‎عنوان مدافع به نفرات خود اضافه کنند همزمان مذاکراتی هم با علی نعمتی داشته‌اند اما تا اینجای کار با این انتقال هم مخالفت شده است. گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها همزمان با چند مدافع مشغول مذاکره هستند تا بلکه امکان حضور یک بازیکن در نیم‎فصل و در لیست سرخ‎پوشان مهیا شود.

 حذف یک مدافع از لیست خرید پرسپولیس

خبر می‌رسد نام علی نعمتی دیگر مدافع تیم شهرخودرو از لیست خرید پرسپولیس خارج شده است. این بازیکن که نامش در لیست خرید یحیی گل‎محمدی قرار داشت با باشگاه شهرخودرو تحت قرارداد است و این باشگاه رقم بسیار بالایی را برای صدور رضایتنامه این بازیکن اعلام کرده است. شنیده‎ایم آنقدر رقم بالا بوده که پرسپولیس قید جذب این بازیکن را زده و گفته اگر خود این بازیکن بتواند رضایتنامه‌اش را از شهرخودرو بگیرد، او را جذب می‌کنند، درغیر این‎صورت کلا قید جذب این بازیکن را زده است! البته می‌گویند گل‎محمدی هم بی‎خیال جذب این بازیکن شده است. نعمتی در آخرین بازی شهرخودرو نیز به‎شدت آسیب دید و شاید تا مدتی نتواند در مسابقات حاضر شود.

 سرخ‎پوش شدن یک لژیونر دیگر شاید فصل بعد

پرسپولیسی‌ها بعد از جذب مهدی ترابی و شهریار مغانلو که لژیونر محسوب می‌شدند حالا به فکر جذب یک لژیونر دیگر افتاده‌اند. ایمان سلیمی مدافع تراکتورسازی که چندی قبل راهی تیم سِرِد اسلواکی شده و قرار است به مدت نیم‎ فصل برای این تیم بازی کند حالا موردتوجه سرخ‌های پایتخت قرار گرفته است. ظاهرا تجربه خوبی که این باشگاه در جذب این لژیونرها داشته باعث شده تا نیم‎نگاهی هم به این بازیکن داشته باشند. البته گفته می‌شود اگر این انتقال صورت بگیرد احتمالا در ابتدای فصل بعد فوتبال صورت خواهد گرفت.

 تکذیب مذاکره با شجاع برای بازگشت

خبر عجیبی بود؛ گفته شد باشگاه پرسپولیس با شجاع خلیل‎زاده مذاکره کرده تا در ابتدای فصل بعد این بازیکن به پرسپولیس بازگردد. حتی گفته می‌شود شجاع هم موافقت خود را برای بازگشت اعلام کرده است. اما باشگاه با قاطعیت چنین خبری را تکذیب می‌کند. می‌گویند چنین مذاکره‌ای اصلا صورت نگرفته و چنین برنامه‌ای در دستورکار نیست. ما هم عینا خبر را منتقل کردیم اما معمولا باید تا آخر فصل صبر کرد و دید درنهایت قرار است چه اتفاقی بیفتد. حداقل در فضای مجازی هواداران پرسپولیس واکنش مثبتی به احتمال بازگشت این مدافع نشان ندادند و مشخص است که همچنان از وی به‎خاطر ترک تیم قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا دلخورند.

 درخواست برای تمدید قرارداد 3 بازیکن

به غیر از سیدجلال حسینی که گفته می‌شود قراردادش تمدید خواهد شد، شنیدیم یحیی گل‎محمدی خواستار تمدید قرارداد سه بازیکن دیگر شده است. سرمربی سرخ‌ها از حالا به فکر فصل بعد تیمش است و خواسته تا قرارداد احمد نورالهی، وحید امیری و حسن کنعانی‎زادگان تمدید شود. قرار است تمدید قرارداد این بازیکنان در دستورکار مدیریت باشگاه پرسپولیس قرار بگیرد. دیروز در همین خصوص با نورالهی و امیری مذاکراتی انجام شد و طرفین شرایط خود را برای ادامه همکاری اعلام کردند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها