کد خبر : 59582

توقعی که هوداران استقلال از فرهاد مجیدی دارند

توقعی که هوداران استقلال از فرهاد مجیدی دارند

پیشکسوت استقلال گفت: هواداران از تیم و «فرهاد مجیدی» توقع بازی زیبا را دارند و اینکه پس از چند سال ناکامی، شادی را برای آنها به ارمغان آورد.

به گزارش ایرنا، محمد مومنی اظهار داشت: استقلال در بهترین زمان توانست فولاد خوزستان را شکست داده و سه امتیاز ارزشمند را به نام خود ثبت کند.

وی افزود:محمود فکری برای استقلال زحمت کشید اما او نتوانست با این تیم به موفقیت برسد و جدا شد، در فوتبال امروز این قبیل رفت و آمدها طبیعی است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: فرهاد مجیدی استقلال را به طور کامل می‌شناسد، او در بین هواداران استقلال محبوبیت زیادی دارد و تنها گزینه‌ای بود که در این مقطع می‌توانست به استقلال کمک کند.

مومنی تصریح کرد: فکری می‌توانست با آوردن چند دستیار با تجربه و علمی شرایط را به سود خود و استقلال رقم بزند اما در انتخاب کمک‌هایش اشتباه کرد.

وی تاکید کرد: استقلال اگر می‌خواهد در پایان فصل به موفقیت برسد باید اقتدار بیشتری داشته و همچون گذشته نوسان نداشته باشد. اینکه در یک بازی خوب باشی و در بازی بعد نتیجه‌ نگیری نمی‌توانید به موفقیت برسید.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: هواداران از استقلال و فرهاد مجیدی توقع دارند تیم او بتواند زیبا بازی کند پس از چند سال ناکامی شادی را برای آنها بله ارمغان آورد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها