کد خبر : 59569

مدافع محبوب گل محمدی در یک قدمی پرسپولیس

مدافع محبوب گل محمدی در یک قدمی پرسپولیس

مدافع شهرخودرو بعد از دیدار با ذوب‌آهن راهی تهران خواهد شد تا با پرسپولیس قرارداد امضا کند.

به گزارش ایلنا،  بعد از جدایی شجاع خلیل زاده از جمع سرخ‌پوشان پایتخت، یحیی گل محمدی به دنبال جانشین وی در ترکیب این تیم بود. ایمان سلیمی و حجت حق وردی گزینه‌های بودند که گل محمدی و پرسپولیس بنا به دلایلی موفق به جذب آنها نشدند تا سرخ‌پوشان به سراغ گزینه های دیگری بروند.

فرشاد فرجی مدافع شهرخودرو یکی از گزینه‌های یحیی گل محمدی برای تقویت خط دفاعی این تیم در نیم فصل دوم است. آن هم درحالی که در نقل و انتقالات تابستانی نیز این مدافع یکی از گزینه‌های مورد نظر سرخ‌پوشان در خط دفاعی خود بود.

فرجی که در پایان فصل قراردادش با این باشگاه با شهرخودرو به اتمام می‌رسد و بازیکن آزاد محسوب می‌شود. با توجه به شرط باشگاه شهرخودرو برای صدور رضایتنامه ،  با مدیران این تیم مشهدی برای پرداخت این مبلغ از هزینه شخصی و دریافت رضایتنامه اش به توافق رسیده است.

این مدافع بعد از بازی حساس شهرخودرو با ذوب‌آهن در چارچوب رقابت جام حذفی از این تیم جدا خواهد و برای عقد قرارداد با پرسپولیس راهی تهران می‌شود تا بعد از مهدی ترابی و شهریار مغانلو سومین خرید زمستانی پرسپولیس باشد. همچنین گفته می‌شود فرشاد فرجی به برخی از هم بازی‌های خود گفته است که بازی با ذوب‌آهن آخرین بازی او با لباس شهرخودرو خواهد بود.

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها