کد خبر : 59521

ابهام زیاد در ماجرای ابداع پست کمک سرپرست در استقلال

ابهام زیاد در ماجرای ابداع پست کمک سرپرست در استقلال

پس از روی کار آمدن فرهاد مجیدی در تیم فوتبال استقلال تهران، آبی‌ها با ۲ سرپرست کار خود را در رقابت‌های لیگ برتر از سر می‌گیرند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و مس رفسنجان در چارچوب هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر محمود فکری سرمربی آبی ها پس از  توافق با مدیران باشگاه استقلال از هدایت این تیم کناره گیری کرد.

پس از جدایی فکری، مسئولان استقلال با چند گزینه وارد مذاکره شدند و در آخر فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی جدید تیم خود معرفی کردند. پس از حضور مجیدی روی نیمکت آبی ها، کادرفنی محمود فکری از این تیم جدا شدند و پرویز مظلومی که سرپرست آبی ها هم بود از جمع استقلالی ها کنار رفت.

روز گذشته و با اعلام باشگاه استقلال، نصرالله عبداللهی به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال تهران معرفی و جانشین پرویز مظلومی در این تیم شد.

نکته عجیبی که در این حکم دیده می شد این بود که با حکم احمد مددی (مدیرعامل استقلال)، فرزاد مجیدی نیز به عنوان کمک سرپرست تیم استقلال منصوب شد.

پس از این انتصاب سوالی ذهن اهالی فوتبال را مشغول به خود کرد که چرا باید سرپرست یک تیم، نفر کمکی داشته باشد؟ عبداللهی پیش از این و در دوران هدایت وینفرد شفر، علیرضا منصوریان و در زمان سرمربیگری مجید نامجو مطلق در لیگ قهرمانان آسیا سابقه سرپرستی تیم استقلال را داشته است؛ پس نمی توان گفت که نصرالله عبداللهی تجربه ای در این زمینه ندارد.

همچنین در هیچ باشگاه لیگ برتری و حتی تیم های خارجی چنین چیزی وجود ندارد که یک تیم صاحب یک سرپرست و یک کمک سرپرست باشد. علاوه بر این خود فرزاد مجیدی هم سابقه سرپرستی در استقلال و نساجی مازندران را نیز در کارنامه دارد پس خود او هم می توانست به عنوان سرپرست مستقل در کادرفنی فرهاد مجیدی حضور داشته باشد.

باید دید که هدف مدیران استقلال در انتصاب نصرالله عبداللهی و فرزاد مجیدی به عنوان سرپرست و کمک سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران چه بوده است؟

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها