کد خبر : 59499

کمتر از یک ماه تا رونمایی از زوج مرگبار پرسپولیس

کمتر از یک ماه تا رونمایی از زوج مرگبار پرسپولیس

پرسپولیسی‌ها در کمتر از یک ماه دیگر می‌توانند از زوج آل کثیر و مغانلو در خط حمله خود بهره ببرند.

به گزارش ایلنا، روز گذشته بعد از کش و قوس‌های فراوان شهریار مغانلو با عقدقرادادی قرضی از سانتاکلارا پرتغال به جمع شاگردان یحیی گل محمدی در پرسپولیس پیوست.

گل محمدی حالا با در اختیار داشتن شهریار مغانلو و با توجه به اینکه یک ماه دیگر محرومیت آل کثیر تمام خواهد شد و وی در دسترس خواهد بود. این مربی دغدغه‌ای شیرینی در خط حمله پرسپولیس خواهد داشت.

هواداران پرسپولیس درحالی کمتر از یک ماه دیگر شاهد زوج مغانلو و آل کثیر در خط حمله خود خواهند بود که  نزدیک به یک سال است که آنها رویایی حضور این دو مهاجم گلزن را در سر می‌پرورانند. 

گابریل کالدرون سرمربی سابق و آرژانتینی سرخ‌پوشان در لیگ نوزدهم بعد از آن که دید مدیران این باشگاه در جذب مهاجم خارجی ناتوان هستند به مدیران وقت باشگاه لیستی را ارائه دادند که در آن لیست نام‌های شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر در آن دیده می‌شد اما بنا به دلایلی حضور انها در نیم فصل دوم منتفی شد و کالدرون هم در پایان نیم فصل به دلیل مشکلات به وجود آمده در مدیریت این تیم دیگر به ایران بازنگشت تا گل محمدی جانشین وی شود.

مغانلو سال گذشته با درخشش در خط حمله پیکان پایان تر از شیخ دیاباته مهاجم استقلال با 13 گل زده در  رده دوم برترین گلزنان لیگ نوزدهم قرار گرفت. وی درحالی راهی لیگ پرتغال شد که در لیست گل محمدی نیز حضور داشت و حالا بعد از 7 ماه سرانجام شاگرد این مربی شد.

آل کثیر نیز که با 12 گل زده در لیگ نوزدهم پایین تر از دیاباته و مغانلو قرار داشت گزینه یحیی گل محمدی در خط حمله این تیم بود که این انتقال محقق شد اما بعد از محرومیت وی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا، گل محمدی نتوانست از وی بهره ببرد و حالا بعد از یک سال علاوه بر اینکه پرسپولیسی‌ها شاهد حضور این دو مهاجم در خط حمله خود خواهند بود. گل محمدی نیز می‌تواند دو مهاجم مدنظر خود را در اختیار داشته باشد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها