کد خبر : 59446

بازیکنی که بهانه جدید دعوای پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها شد

بازیکنی که بهانه جدید دعوای پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها شد

بازی نکردن مهدی ترابی در آبادان و اعتراض پرسپولیسی‌ها به این مسئله مهم‌ترین سوژه این روزهای فوتبال ایران است.

به گزارش خبرورزشی - پرسپولیسی‌ها می‌گویند جریانی علیه ما وجود دارد که اجازه نمی‌دهد از مهدی‌ترابی استفاده کنیم اگر ما شاکی داخلی داریم تیم‌های دیگر هم شاکی دارند و سازمان لیگ حتماً باید مهلتی به پرسپولیس می‌داد تا ما پول طلبکاران را پرداخت کنیم.

این  مهلت به بعضی از تیم‌ها داده می‌شود اما به پرسپولیس که می‌رسند، جور دیگری رفتار می‌می‌کنند. در واقع آنها تعهد ما را قبول ندارند اما به دیگران فرصت می‌دهند تا بدهی‌هایشان را پرداخت کنند و جالب اینکه هواداران پرسپولیس هم در فضای مجازی کلی علیه سازمان لیگ موضع گرفته‌اند و در عین حال حملات زیادی را به سوشا مکانی انجام داده‌اند. بازیکنی که پولش را می‌خواهد اما حاضر نشد به پرسپولیس مهلت بدهد.

در آن سو بعضی از هواداران استقلال می‌گویند قانون باید اجرا شود و اگر مجوز بازی مهدی ترابی صادر شود ما همان کاری را می‌کنیم که در ماجرای عیسی آل‌کثیر و در لیگ قهرمانان آسیا کردیم! نکته اینجاست که خود استقلال هم مشکلی مشابه پرسپولیس دارد جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان می‌گوید استقلال هم مثل پرسپولیس باید طلب شاکیان داخلی خود را بدهد این طور نیست که با پرداخت پول به بودروف مشکلش حل شود استقلالی‌ها تا ۲۸ اسفند فرصت دارند هم پول این مدافع بلغاری را بدهند و هم پول شاکیان داخلی که تا این لحظه تعداد شان اصلا مشخص نیست. از طرفی فرهاد مجیدی در کنفرانس مطبوعاتی خود صراحتاً اعلام کرد امین قاسمی‌نژاد را می‌خواهد و گویا توافقات نهایی استقلال با این بازیکن انجام شده است خود قاسمی‌نژاد هم گفت من دو بازی دیگر برای شهرخودرو و رحمتی انجام می‌دهم و بعد از آن جدا می‌شوم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها