کد خبر : 59434

مجیدی می‌داند با این فوتبال نمی‌تواند جام بگیرد

مجیدی می‌داند با این فوتبال نمی‌تواند جام بگیرد

این جور بردها به هر حال شیرین است به خصوص اگر بدانیم که استقلال مدت‌ها بود که فولاد را نبرده بود و حتی در این چند سال دوبار به تیم جواد نکونام باخته بود.

به گزارش خبرورزشی ، شاگردان فرهاد مجیدی در نیمه اول بازی آنقدر آشفته بودند که همه به یاد روز بازی با سپاهان در اصفهان افتادند در دقایق آخر نیمه اول دیاباته می‌توانست گلزنی کند اما در یک فرصت تک به تک نشان داد که فرسنگ ها با آن آقای گل فصل گذشته فاصله دارد. همان طور که مهدی قایدی با آن کوچولوی دریبل زن دوست داشتنی خیلی فاصله دارد. 

در نیمه دوم  استقلال کمی بهتر شد اما باز هم تعداد پاس ها به عدد ۵ نمی‌رسید. مجیدی وقتی دید خط میانی و حمله اش طراوت و شادابی ندارد، دست به دو تعویض همزمان زد که همان تغییرات باعث شد روند حرکتی استقلال بهتر شود و در نهایت با یک پنالتی به گل برسد و بازی را ببرد. البته منطق بازی مساوی بود و حتی فولاد هم می‌توانست گلزنی کند اما به هر حال استقلال بازی را برد تا رقابت در صدر جدول جذاب تر و هیجان انگیزتر شود.

مجیدی اگر باهوش باشد خوب می‌داند که با این مدل فوتبال نمی تواند جام بگیرد او البته تازه آمده و نمی‌شد در این بازی از کادرفنی جدید استقلال انتظار زیادی داشت. فرهاد تقریبا تیم بی روحیه و آشفته ای را تحویل گرفت و حداقل باید سه، چهار بازی دیگر در مورد عملکرد فنی او و دستیارانش قضاوت کرد اما هر چه بود استقلال پیروزی با ارزشی را به دست آورد تا هم به پرسپولیس نزدیکتر شود و هم فولاد را تا حد زیادی از جمع مدعیان اصلی دور کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها