کد خبر : 59418

سیگنال دادن حامد پاکدل به پرسپولیس ، استقلال و تراکتور!

سیگنال دادن حامد پاکدل به پرسپولیس ، استقلال و تراکتور!

این روزها حامد پاکدل، مهاجم آلومینیوم اراک به سوژه شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است و بسیاری از هواداران فوتبال با او شوخی می‌کنند.

به گزارش دنیای اقتصاد، او جزو خوب‌های لیگ برتر در نیم‌فصل اول بود و شش گل به ثمر رساند. به همین دلیل هم شایعه انتقالش به یک تیم بزرگ سر زبان‌ها افتاد.

این وسط رفتارهای خود پاکدل در فضای مجازی هم به شایعات دامن می‌زد. پاکدل که در نیم‌فصل اول بعد از گلزنی به پرسپولیس شادی نکرده بود، ابتدا به‌طور تلویحی به سرخپوشان پایتخت ابراز علاقه کرد، بعد از مدتی تصویر خودش را سوار بر یک تراکتور منتشر کرد تا به نظر برسد در حال پیوستن به تیم تبریزی است و در ادامه هم به نوعی دیگر، با انتشار یک جمله مبهم با رنگ آبی به استقلال چراغ سبز نشان داد.

جالب اینجاست او در دور رفت برابر استقلال با استوک آبی و برابر پرسپولیس با استوک قرمز بازی کرده بود! تا لحظه تنظیم این مطلب خبر قطعی در مورد آینده پاکدل منتشر نشده، اما به نظر می‌رسد او بابت جدایی از آلومینیوم ناامید شده، چرا که در آخرین پستش نسبت به هواداران این تیم عرض ادب کرده است! کاش بازیکنان ایرانی به جای اینکه در اینستاگرام برای خودشان دنبال تیم باشند، تمرکزشان را روی عملکردشان در زمین بازی بگذارند. شما وقتی در مستطیل سبز خوب باشی، تیم‌های بزرگ خود به خود به دنبالت می‌آیند. در غیر این صورت قلب آبی و قرمز و عکس تراکتور و استوک‌های رنگی فقط تا یک جایی جواب می‌دهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها