کد خبر : 59402

مدافع مطرح استقلالی در لیست گل محمدی ؟

مدافع مطرح استقلالی در لیست گل محمدی ؟

سیدمجید حسینی مدافع لژیونر تیم ترابزون‌اسپور به دو دلیل در لیست گل محمدی نیست.

به گزارش خبرورزشی - سیدمجید حسینی بازیکن سابق استقلال و فعلی ترابوزان اسپور ترکیه در لیست خرید پرسپولیس قرار دارد. این مهمترین خبر نقل و انتقالات چند روز اخیر لیگ برتر فوتبال ایران است که در یکی دو روز گذشته در فضای مجازی و سایت‌های معتبر منتشر شده است.

پرسپولیس در این فصل با کمبود مدافع مواجه است و مذاکرات این باشگاه برای به خدمت گرفتن مدافع شهرخودرو نیز به نظر می‌رسد چندان موفق نبوده است. بنابراین شایعه خرید مدافع تیم ترابزون اسپور ترکیه تبدیل به خبر بمب نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران شد.

این در حالی ست که خبردار شدیم سیدمجید حسینی اصلا در لیست یحیی گل‌محمدی نیست. اول آن که این بازیکن لژیونر در اروپا بازی می‌کند و ترجیح می‌دهد به جای بازگشت به ایران کماکان در قاره سبز به کار خود ادامه دهد. از آن گذشته قرارداد سیدمجید حسینی دو، سه میلیارد نیست بلکه اگر پرسپولیس یا هر تیم ایرانی دیگری او را بخواهد باید چند برابر این مبلغ را هزینه کند.

عقد قرارداد گرانقیمت با این بازیکن می‌تواند تیم پرسپولیس را به هم ریخته و باعث اعتراض سایر بازیکنان شود. برهمین اساس یحیی گل‌محمدی تمایلی به خرید سیدمجید حسینی ندارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها