کد خبر : 59364

سید مجید حسینی بمب بعدی نقل و انتقالات پرسپولیس شد؟

سید مجید حسینی بمب بعدی نقل و انتقالات پرسپولیس شد؟

سید مجید حسینی بازیکن سابق استقلال و فعلی ترابوزان اسپور ترکیه در لیست خرید پرسپولیس قرار دارد. این مهمترین خبر نقل و انتقالات چند روز اخیر لیگ برتر فوتبال ایران است که از دیشب در فضای مجازی و سایت های معتبر منتشر شده است.

پرسپولیس در این فصل با کمبود مدافع مواجه است و مذاکرات این باشگاه برای به خدمت گرفتن مدافع شهرخودرو نیز به نظر می رسد چندان موفق نبوده است.

در این میان از دیروز مطرح شد که سید مجید حسینی مدافع کنونی ترابوزان اسپور ترکیه در رادار کادرفنی پرسپولیس قرار گرفته است.

ایلنا در این خصوص نوشت: بعد از جدایی شجاع خلیل زاده، اولین جرقه مذاکرات از سوی پرسپولیس زده شد و این باشگاه با برقراری ارتباط با این مدافع ملی پوش شرایط او را برای انتقال جویا شد. اکنون گفته می شود باشگاه ترابوزان اسپور برای این انتقال احتمالی خواهان دریافت مبلغ یک میلیون دلار و همچنین حق رشد این بازیکن شده است.

موضوعی که احتمال این جابجایی را کاهش خواهد داد اما نکته جالب توجه همان موضوع پیشنهاد پرسپولیس به مدافع اسبق استقلال خواهد بود که در صورت وقوع می‌تواند یک از بمب‌های بزرگ نقل و انتقالات در تاریخ فوتبال ایران لقب گیرد.

با این حال خبرآنلاین ساعاتی بعد مذاکره پرسپولیس با مجید حسینی را تکذیب کرد. باید دید در روزهای پیش رو چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد. چرا که بسیاری از نقل و انتقالات بزرگ فوتبال ایران در ابتدای امر با سکوت یا تکذیب همراه شدند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها