کد خبر : 5932

اعتراض و کنایه های صریح سیدمهدی رحمتی به پرسپولیس!

اعتراض و کنایه های صریح سیدمهدی رحمتی به پرسپولیس!

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: واقعاً چرا باید همه تیم‌های لیگ مشترکاً به این نتیجه برسند که داوری به نفع یک تیم است.

به گزارش خبرورزشی، سیدمهدی رحمتی پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل پدیده، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مورد بازی باید بگویم که ما بعد از چند برد خوب امروز مقابل تیمی قرار گرفتیم که عملکرد خیلی خوبی تا اینجای لیگ داشته است، در واقع یحیی گل‌محمدی در هر تیمی بوده آن تیم تا چند سال موفق عمل کرده است و هر مربی مبتدی هم حتی جانشین یحیی شده توانسته است با تیم تحویل گرفته از این مربی نتایج خوبی بگیرد.

وی افزود: دیدید ما امروز مقابل این تیم خوب پدیده بازی خیلی خوبی را انجام دادیم و چند فرصت گلزنی ایجاد کردیم که متأسفانه توسط نیومایر و طارق از دست رفت، اما شاهکار داوری را هم در بازی دیدیم! گل سالم ما را آفساید اعلام کردند که واقعاً عجیب بود! هفته پیش امیرقلعه‌نویی در مورد داوری حرف‌هایی زد و من می‌خواهم بگویم آقای تاج وقتش رسیده است شما به عنوان نفر اول این فوتبال بیایید و به قضایا ورود کنید.

الان وقت ورود است، چرا که همه تیم‌ها به یک مسئله اعتراض دارند. تیم ما در بازی با پیکان، قربانی اشتباهات داوری شد، مقابل سپاهان و بازی‌های دیگر نیز همین‌طور. چرا باید همه تیم‌ها به یک مسئله اعتراض داشته باشند و برای همین مسئله هست که می‌گویم وقتش رسیده تاج به این موضوع ورود کرده و جوابگوی این مردم باشد. این هواداری که در سرما به ورزشگاه آزادی آمده و تیمش را حمایت می‌کند و حقش نیست به این شکل تیمش قربانی اشتباهات داوری شود.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در واکنش به اظهارنظر یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه تاج درگیر بحث بازنشستگی‌اش است، عنوان کرد: اگر تاج بازنشسته است برود و کس دیگر بیاید، ما که نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا مشکل بازنشستگی تاج برطرف شود. این درست نیست. من نمی‌دانم چرا همه تیم‌ها به یک چیز اعتراض دارند؟! تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها. آقای فغانی در بازی پرسپولیس برابر سپاهان همان کاری را کرد که دو سال پیش در دربی انجام داده بود و مرا در آن مسابقه اخراج کرد. فکر کنم دیگر جای صحبت نباشد! البته نمی‌خواهم بگویم این اشتباهات عمدی است، بلکه خود مهدی رحمتی هم در مواقعی سوتی می‌دهد!

رحمتی در پایان در واکنش درباره اظهارنظر یکی از خبرنگاران در ارتباط با اینکه بازیکنان و مربیان پرسپولیس اعتقاد دارند داوری‌ها به ضررشان است، گفت: بله، آن‌ها حق دارند، چون بنده خدا‌ها همه چیز علیه‌شان است! این ما هستیم که تماشاگر داریم و از همه جا حمایت می‌شویم، اما آن بنده خدا‌ها هیچ چیزی ندارند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها