کد خبر : 59266

چه خبر از وضعیت محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس؟

چه خبر از  وضعیت محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس؟

در شرایطی که با شکایت ماریو بودیمیر مهاجم کروات سابق پرسپولیس در خصوص مطالباتش، پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته شده است، مدیرعامل سرخ‌ها خبر از رفع این مانع طی ساعات آتی داده است.

به گزارش "ورزش سه"، پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس با شکایت ماریو بودیمیر بسته شده تا این تیم در شرایط کنونی موفق به سود بردن از مهدی ترابی به عنوان خرید تازه خود نباشد. این در حالیست که کادرفنی در انتظار حل این مشکل و البته جذب نفرات جدید است.

جعفر سمیعی، مدیرعامل پرسپولیس اما مدعی است که به زودی این موضوع حل خواهد شد و البته آنها باید چاره ای نیز در خصوص شکایت شایان مصلح، سوشا مکانی، حمید طاهرخانی، شاهین عباسیان و ... نیز داشته باشند. مدیرعامل پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم در خصوص محرومیت نقل و انتقالاتی اینطور می‌گوید: ما در دو بخش، به مهاجم کروات و پیشین تیم، پول دادیم. بخش اول، همان 475 هزار یورو اصل مطالباتش بود و بخش دوم، 32 هزار و 500 یورو بابت سود پول و جریمه دیرکرد.

همه این مبالغ در هفته‌های گذشته به حساب این بازیکن واریز شد اما بنا به دلایلی که همه می‌دانند، انتقال پول از ایران با مشکلاتی مواجه است و نیاز به صبوری دارد. منتظریم تا با نامه تائید وکیل بودیمیر، پنجره نقل و انتقالاتی باز شود. البته شنیدم در این میان، شیطنت‌هایی علیه پرسپولیس انجام شده تا باز شدن پنجره را به تاخیر بیندازد اما مطمئنا کار تمام است. ما تائیدیه واریز 475 هزار یورو را از وکیل بودیمیر دریافت کردیم و از سوی دیگر، نامه‌‎نگاری‌هایی با فیفا انجام شده تا از آن طریق، مشکل را حل کنیم. پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس بسته نمی‌ماند.

مدیرعامل پرسپولیس مدعی است که پیگیری شکایت های داخلی نیز در دستور کار این باشگاه قرار گرفته است: دیونی از گذشته برای باشگاه باقی مانده که باید تسویه شود اما تصور می‌کنم هواداران هم این موضوع را می‌دانند که باشگاه بودجه مشخصی دارد و تسویه فوری همه این مطالبات در مدت زمان اندک، کاری غیرممکن است. یکسری از شکایات که متاسفانه با سر و صدای زیادی هم مطرح شده، باید بار دیگر مورد بررسی قرار بگیرد زیرا ادعاهایی در آن دیده شده که ابهاماتی را به وجود آورده است. در برخی پرونده‌ها مشغول رایزنی هستیم تا به نتیجه مطلوبی برسیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها