کد خبر : 59264

دلیل جدایی آریا برزگر و سعید حسین پور از پرسپولیس مشخص شد

دلیل جدایی آریا برزگر و سعید حسین پور از پرسپولیس مشخص شد

بعد از مدت‌ها نیمکت نشینی در نهایت دو بازیکن جوان پرسپولیس ترجیح دادند در گفتگو با کادرفنی از این تیم جدا شوند.

به گزارش "ورزش سه"، آریا برزگر و سعید حسین پور دو بازیکنی بودند که در نقل و انتقالات زمستانی با اعلام به کادرفنی و نظر یحیی گل محمدی برای دستیابی به فرصت بیشتر بازی کردن از این تیم جدا و راهی ماشین سازی شدند.

حسین پور و برزگر که از آنها به عنوان استعدادهای آینده این باشگاه یاد می‌شود، به دلیل نیمکت نشینی سریالی و فرصتی که خصوصا در این فصل برای خودنمایی به دست نیاوردند، ترجیح دادند با انتخاب ماشین سازی شرایط را برای ادامه فوتبال تغییر دهند. مدیرعامل پرسپولیس نیز اعتقاد دارد که سیاست این باشگاه ایجاد بستر مناسب برای بازیکنان جوان است: یکی از برنامه‌های ما در باشگاه پرسپولیس، کمک به پیشرفت بازیکنان جوان و ساختن آینده تیم است.

برخی بازیکنان مستعد را به صورت موقت و تا پایان فصل به تیم‌های دیگر راهی کردیم تا شانس بازی و کسب تجربه داشته باشند و در فصل آینده بتوانیم از آنها سود ببریم. نقشه خوبی برای جوانان تیم کشیدیم و قراردادهای حرفه‌ای بسته‌ایم که این موضوع می‌تواند آینده باشگاه و بازیکنان را تامین کند.

در این فصل و با توجه به ترافیک موجود در لیست پرسپولیس، از بین بازیکنان جوان تنها احسان حسینی و مهدی عبدی فرصت‌هایی برای حضور در ترکیب به دست آورده اند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها