کد خبر : 59204

فریم به فریم از لحظه جدایی فکری از استقلال | آن خنده عجیب!

فریم به فریم از لحظه جدایی فکری از استقلال | آن خنده عجیب!

محمود فکری سرمربی سابق استقلال پس از خروج از ساختمان باشگاه، اعلام کرد که از سمتش استعفا داده است.

به گزارش "ورزش سه"، پس از کش و قوس فراوان و اعلام خبرهای گوناگون از شب گذشته، سرانجام محمود فکری به صورت رسمی از استقلال جدا شد.

پس از توقف آبی پوشان مقابل مس رفسنجان و رسیدن اختلاف استقلال با صدر جدول به شش امتیاز، اعضای هیئت مدیره این تیم شب گذشته تشکیل جلسه داد و آنها به برکناری فکری از سرمربیگری این تیم به توافق رسیدند و قرار شد در جلسه امروز او با کمال احترام از سمتش کنار برود.

با توجه به وضعیت اضطراری آبی پوشان، محمود فکری از صبح امروز در جلسه ای با احمد مددی مدیرعامل استقلال حضور پیدا کرد و در نهایت دو طرف به توافق رسیدند تا سرمربی آبی پوشان از هدایت این تیم کنار برود.

پس از پایان این جلسه و در حالیکه محمود فکری که از ساختمان باشگاه استقلال خارج می شد، در مقابل میکروفن های خبرنگاران قرار گرفت ولی بدون اهمیت به این موضوع، سوار خودروی شخصی اش شد.

او در پاسخ به این سوال که بالاخره جلسه او با مدیران استقلال به کجا کشیده است، پاسخ داد: هیچ اتفاقی نیفتاد و ان شالله خیر است. فکری درباره اینکه آیا اتفاق رخ داده برای او خیر است یا باشگاه، گفت: «ان شالله برای همه خیر است.»

او سپس در پاسخ به این سوال که آیا از استقلال جدا شده است، گفت: «بله جدا شده ام.» سرمربی سابق استقلال درخصوص اینکه آیا بر سر تمرین امروز آبی پوشان حاضر می شود نیز گفت: «نخیر استعفا دادم و دیگر همه چیز تمام شد.»

فکری در مقابل اصرار خبرنگاران که پیرامون جدائی اش توضیحات بیشتری بدهد، تنها به گفتن کلمه «مرسی» بسنده کرد و در خودرویش را بست و در حالیکه برای خبرنگاران دست تکان می داد، از مقابل ساختمان باشگاه استقلال دور شد.

نکته عجیب اینکه دقایقی قبل از پایان جلسه و خروج محمود فکری از ساختمان باشگاه استقلال، ماموران نیروی انتظامی مقابل ساختمان باشگاه حضور پیدا کردند و خبرنگاران و جمعیت حاضر را از مقابل در ورودی دور کردند و پس از آن فکری از ساختمان باشگاه خارج شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها