کد خبر : 59169

آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس و شهریار مغانلو از زبان گل محمدی

آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس و شهریار مغانلو از زبان گل محمدی

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید که روند مذاکرات پرسپولیس با مغانلو امیدوارکننده نیست اما ممکن در روزهای آینده او پرسپولیسی شود.

به گزارش ورزش سه، سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص خرید شهریار مغانلو اظهار داشت: صحبت هایی شده اما در مرحله‌ای نیست که امیدوار باشیم. متاسفانه مشکلات مالی وجود دارد و البته سعی می‌کنیم این مشکلات برطرف شود. بستگی به وضعیتی که به وجود می‌آید دارد. شهریار مغانلو جزو گزینه های ما بوده و فکر کنم تا فردا یا پس فردا احتمال این که اخبار خوب برسد، وجود دارد.

او درباره تقویت پرسپولیس برای لیگ جاری گفت: در هر صورت ما در 4 جام باید شرکت کنیم، لیگ را در پیش داریم، سوپرجام، جام حذفی و لیگ قهرمانان هم هستند. باتوجه به فشردگی مسابقات، تیم ما احتیاج به این دارد که تقویت شود. ما درصدد این هستیم که در فاصله چند روزه تا نقل و انتقالات، خودمان را در خطوط مختلف تقویت کنیم.

یحیی درباره احتمال جذب امین قاسمی نژاد پاسخ داد: ما در حال رایزنی هستیم اما باید منتظر باشیم. چون خرید بازیکن باکیفیت باتوجه به تحت قرارداد بودن، بسیار سخت است. باید منتظر اتفاقات باشیم اما برای تقویت خودمان حتما باید بازیکن بگیریم. ما هیچ صحبتی درباره امین قاسمی نژاد نداشته ایم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها