کد خبر : 59168

محمود فکری از استقلال برکنار می شود؟ فضا چگونه است؟

محمود فکری از استقلال برکنار می شود؟ فضا چگونه است؟

به نظر می رسد محمود فکری پس از 16 هفته حضور بر روی نیمکت استقلال، در آستانه جدایی از جمع آبی پوشان قرار دارد.

به گزارش ورزش سه، آغاز نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر و توقف استقلال در رفسنجان، آینده کاری محمود فکری را در خطر قرار داده است و رسانه ها در انتظار خبر رسمی جدایی سرمربی آبی پوشان از این تیم هستند.

پس از اینکه استقلال چندین هفته از رقابت های لیگ بیستم را در صدر جدول قرار داشت، نیم فصل نخست را با شکست مقابل سپاهان و ایستادن در جایگاه سوم به پایان رساند که این نتیجه با اعتراض شدید هواداران استقلال در فضای مجازی و همچنین تجمعات گوناگون در محل تمرین و مقابل مجلس شورای اسلامی همراه شد.

با این وجود و در حالیکه اخبار متناقضی درباره نیمکت استقلال منتشر می شد، در نهایت و با تصمیم اعضای هیئت مدیره محمود فکری در سمت خود ابقا شد تا او نیم فصل دوم را نیز به عنوان سرمربی استقلال آغاز کند.

اما پس از توقف بد موقع آبی پوشان مقابل مس و رسیدن اختلاف آنها با پرسپولیس صدرنشین به شش امتیاز، اکنون اخبار خبر از پایان کار محمود فکری در استقلال می دهند. در حالیکه احمد مددی مدیرعامل این تیم در آخرین تمرین استقلال حضور پیدا کرد و به صراحت اعلام کرد که محمود فکری تا پایان فصل مربی استقلال می ماند، اما اکنون اخبار رسانه ها و خبرگزاری های معتبر حکایت دیگری دارد.

نتایج نا امید کننده استقلال از یک سو و فشار هواداری از سوی دیگر باعث شده است که احتمالا هیئت مدیره باشگاه درخصوص نیمکت استقلال تصمیم جدی بگیرد و به نظر می رسد محمود فکری به پایان کارش نزدیک شده است و تنها باید به انتظار اعلام خبر رسمی جدایی او از جمع آبی پوشان نشست.

در صورتی که اخبار غیررسمی رنگ و روی واقعیت به خود بگیرند، استقلال یکی از گزینه های قابل انتظار را به عنوان سرمربی انتخاب خواهد کرد مگر اینکه اتفاق عجیب و غریبی رخ بدهد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها