کد خبر : 59152

نامه احساسی یک پیشکسوت برای علی کریمی

نامه احساسی یک پیشکسوت برای علی کریمی

نادر فریاد شیران پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است که علی کریمی با ورود خود به عرصه انتخابات فوتبال و با علم بر اینکه شانس چندانی نیز برای موفقیت ندارد، اما دست مافیای فوتبال را رو کرد .

به گزارش خبرورزشی - به دنبال برگزاری مجمع امروز فدراسیون فوتبال و انتخاب شهاب الدین عزیزی خادم بعنوان رییس جدید فدراسیون، نادر فریادشیران مربی سابق تیم ملی و پیشکسوت خوشنام و دلسوز فوتبال خطاب به علی کریمی چنین نوشت :

*علی کریمی عزیز! شما رسالت خود را به خوبی انجام دادی . من به عنوان یک فوتبالی و بعنوان کسی که بیش از ۵۰ سال در فوتبال هستم و عضوی از جامعه بزرگ فوتبال از شما تشکر می کنم که قدم پیش گذاشته و در انتخابات شرکت کردید. همه ما هم می دانستیم که شما شانسی برای موفقیت در انتخابات فدراسیون ندارید ولی با ورودتان به انتخابات فوتبال دست مافیای فوتبال ما را بیش از پیش برای جامعه و مردم عیان کردید. من یقین دارم که در عرصه انتخابات امروز باند اصفهانی ها تاثیر گذار بوده اند .وقتی آقای تاج به خودش این اجازه را می دهد که بابت هیات فوتبال کیش به رییس منطقه آزاد کیش زنگ بزند و آقای عرب را عوض کرده و جای او آقای پازوکی را بگذارد ، شما متوجه می شوید که این مافیا چه قدرتی دارد .

*علی کریمی عزیز! تردید نکن با حضورت دست این دوستانی که روی فوتبال کشور ما ۱۲ سال است چنبره زده و به هیچ قیمتی حاضر نیستند از آن دل بکنند و بروند پی کارشان را به خوبی رو کردید .تعجب می کنم از مقام های بازرسی و قضایی که چرا به تخلفات متعدد فدراسیون فوتبال ورود نکردند؛ در قراردادهای ویلموتس و کی روش و شرکت هایی که قرار بود بلیت های الکترونیکی بفروشند، همینطور ساخت و سازها و خیلی موضوعات دیگر که اگر ورود می کردند و این قضایا را روشن می کردند، الان این اتفاق ها رقم نمی خورد.

*من بارها و بارها اعلام کردم که قوه قضاییه باید به پرونده فوتبال ورود می کرد . شما فوتبال استان تهران را نگاه کنید . وقتی فردی به نام طالقانی می آید و از آقای شیرازی که ۱۲ سال در فوتبال تهران هیچ کاری نکرده و باعث نابودی فوتبال تهران شده ، حمایت می کند دیگر چه انتظاری می توان از وضعیت موجود داشت ؟! درانتخابات فدراسیون فوتبال نیز همچنین اتفاقی می افتد . واقعا باید تبریک گفت به باند مافیای فوتبال. شما تردید نکنید با انتخاب عزیزی خادم نه تنها فوتبال ما پیشرفت نمی کند بلکه پسرفت هم خواهد کرد، علیرغم اینکه معتقدم باندهای حمایتی ایشان در رسانه ها و جاهای دیگر کمک اش خواهند کرد که باصطلاح ظاهر را درست کنند اما باطن فوتبال ما آلوده است .

*علی جان! به عنوان یک فوتبالی درود می فرستم که دست اینها را رو کردی . اینها بزودی متوجه خواهند شد که چه اشتباه بزرگ راهبردی کرده اند. فوتبال ما نیاز به یک دگرگونی داشت، این دگرگونی را متاسفانه باندهای مافیای فوتبال عقب انداختند . امیدوارم فوتبال ما راه گمشده خود را با نظارت نهادهای نظارتی پیدا کند .

*این ۹ نفری که امروز به علی کریمی رای دادند در واقع این افراد نماینده واقعی مجمع ۸۵ میلیونی مردم ایران بودند. به آنها هم درود می فرستم که می خواستند تحولی در فوتبال ایران ایجاد شود ولی متاسفانه مافیای فوتبال اجازه نداد.  امیدواریم دستگاههای نظارتی همانطور که می خواهند به انتخابات هیات فوتبال تهران ورود کرده و تخلفات را ببینند، گوشه چشمی هم به انتخابات فدراسیون فوتبال داشته باشند تا بیش از این با منافع فوتبال این مرز و بوم بازی نشود .

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها