کد خبر : 59133

توصیه مدیر محبوب پرسپولیسی به عزیزی‌خادم

توصیه مدیر محبوب پرسپولیسی به عزیزی‌خادم

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت که رئیس جدید فدراسیون فوتبال باید تیم اقتصادی قدرتمندی به فدراسیون بیاورد.

به گزارش خبر ورزشی، حمیدرضا گرشاسبی درباره انتخابات روز گذشته (یکشنبه) فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در این دوره شاهد انتخابات دموکراتیک‌تری بودیم، چون فیفا و AFC ورودی جدی کردند و اساسنامه اصلاح شد. خوشبختانه مسئولان داخلی همکاری کردند و به این موضوع احترام گذاشتند. اعضای مجمع دو برابر شدند و باز هم باید افراد بیشتری از صاحبان فوتبال به آن اضافه شوند. اگر محدودیت‌ها در داخل کشور کاسته شود، باز هم می‌توانیم شاهد انتخابات گرم‌تر و پُربارتری باشیم.

«در این شرایط افراد بیشتری می‌توانند در انتخابات حاضر شوند، اما انتخابات بی‌حاشیه و نفسگیری بود.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: نامزدها لحظه به لحظه و پا به پا جلو آمدند. از چهار عزیزی که احساس مسئولیت کرده و در انتخابات شرکت کردند، تشکر می‌کنم؛ خصوصاً اسطوره فوتبال کشورمان، علی کریمی عزیز که با توجه به احساس مسئولیت خود، به نمایندگی از فوتبالی‌ها، بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال در انتخابات حاضر شد.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه ثبت نام کریمی با استقبال خوب مردمی مواجه شد، گفت: امیدوارم عزیزی خادم که به او تبریک می‌گویم، بداند فوتبال رشته‌ای جمعی و گروهی است. او در صحبت‌های خود به این موضوع اذعان داشت و از همه افراد و ظرفیت‌های متخصص و باتجربه استفاده کند تا چرخ فوتبال بچرخد. عزیزی خادم باید چهار عزیز نامزد را در سمت‌های مختلف جذب کند و از تجارب عزیزان کمک بگیرد.

گرشاسبی که با برنامه «تهران ورزشی» گفت‌وگو می‌کرد، درباره اولویت فدراسیون جدید بیان کرد: به نظرم باید در اولویت کار، افراد خوشنام باشند و از افرادی استفاده شود که سلامت آنها زبانزد است. باید از فوتبالی‌ها و متخصصان استفاده شود و فدراسیون باید یکدل، هماهنگ، بانشاط و عاشق فوتبالی‌ها و مردم باشد. افراد اخمو و بداخلاق نباید جایگاهی در فدراسیون داشته باشند و باید افرادی در سمت‌های مختلف فدراسیون منصوب شوند که فدراسیون را یکدل و شفاف کنند.

وی با بیان اینکه باید کمیته فنی قدرتمندی انتخاب شود، خاطرنشان کرد: باید اولویت کار را بر ورود به جام جهانی قرار دهند. مردم دغدغه و نگرانی این موضوع را دارند و ان‌شاءالله در تیم ملی، امید و نشاط ایجاد کند. امیدوارم بتوانیم گام اول را محکم برداریم. رئیس فدراسیون باید تیم اقتصادی قدرتمندی انتخاب کند که به دنبال جذب کمک مالی و اسپانسر باشند. مردم و اسپانسر به فوتبال علاقه دارند و فوتبال می‌تواند کمک‌ها را به سمت فدراسیون هدایت کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها