کد خبر : 59093

واکنش مرفاوی به شایعه قهر فکری

واکنش مرفاوی به شایعه قهر فکری

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: هیچ مربی قول قهرمانی نمی‌دهد و حتی صدرنشین فعلی هم نمی تواند قول قهرمانی بدهد اما ما برای قهرمانی می جنگیم تا آن را به دست بیاوریم.

به گزارش خبرورزشی - صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان اظهار داشت: قبلا در کرمان کار کردم. خوشحالم در این استان هستم. بازی سخت و مهمی داریم. با توجه به شرایطی که در جدول داریم باید این شرایط را حفط کنیم و بالاتر برویم و در کورس باشیم. آماده این بازی هستیم. تمرینات خیلی خوبی انجام دادیم. مس هم تیم خیلی خوبی است. از این تیم شناخت داریم. در بازی های آخر نتایج خوبی گرفتند و از نظر روحی شرایط خوبی دارند.

مرفاوی در خصوص غیبت فکری در نشست خبری اظهار داشت: دلیل خاصی نداشت. ما یک کادرفنی هستیم و همه باید به هم کمک کنیم. اگر کسی شرایطش را نداشت که به لحاظ جسمانی من هستم، من نبودم نفرات دیگری هستند. باید با هم هماهنگ باشیم.

وی در خصوص اینکه آیا سرمربی استقلال قهر کرده، گفت: اصلا چنین مساله ای نیست.

مربی استقلال مربی استقلال در مورد قهر رشید مظاهری عنوان کرد:‌ ‌من نمی خواهم به این موضوع بپردازم چون مهمتر از آن بازی فرداست که باید تمرکز لازم را داشته باشیم. این مربوط به مسئولان باشگاه است و باید تصمیاتشان را بگیرند و در زمان لازم اعلام می‌شود. مهمترین کار ما بازی فرداست.

مرفاوی در مورد اینکه آیا فردا از سعید مهری استفاده می‌شود، اظهار داشت: خیر. سعید مهری امروز اضافه شد و تمرینی با ما نداشته، در آینده از او استفاده می‌کنیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها