کد خبر : 58973

این داستان میلیچ و استقلال کی تمام می شود؟

این داستان میلیچ و استقلال کی تمام می شود؟

وسط این همه گرفتاری و حاشیه، هواداران استقلال یک داستان دیگر هم دارند؛ اینکه هر یک ساعت یک بار یک خبر جدید و متناقض در مورد هرویه میلیچ منتشر می‌شود.

به گزارش دنیای اقتصاد، مدافع کروات کمی بعد از بازی پرسپولیس و استقلال ایران را ترک کرد و به کشورش برگشت. مساله اینجاست که باشگاه به تعهدات مالی‌اش در قبال این بازیکن عمل نکرده و او هم سفت سر جایش نشسته که اول پول بگیرد و بعد برگردد.

هر روزی هم که بگذرد به نفع میلیچ است. تازه اگر کلا پولش را ندهند و با او فسخ کنند، روی تمام رقم قراردادش شکایت می‌کند و اصل و فرعش را می‌گیرد. به همین مفتی، در حال حاضر پنج بازی است که باشگاه از خدمات این بازیکن محروم شده.

در این پنج بازی استقلال هشت امتیاز از دست داده و این در حالی است که شاید اگر بازیکن کروات در خدمت تیم بود، اتفاقات بهتری رخ می‌داد.

پنج مسابقه یعنی یک‌ششم فصل و استقلال در چنین مقطعی بازیکنش را از دست داده است. تازه کسی هم نمی‌داند میلیچ کی قرار است برگردد؛ اصلا برمی‌گردد یا نه و اگر برگشت، بعد از این همه وقت دور بودن از میادین و تمرینات، چه کیفیتی خواهد داشت.

این نحوه تعامل باشگاه ایرانی با یک بازیکن گرانقیمتش است؛ پول را بده، عذاب بکش، جنجال درست کن و هیچ سودی نبر.

این روزها تنها کارکرد میلیچ برای استقلال این است که از آن سر دنیا استوری با عکس فرهاد مجیدی می‌گذارد و اینجا پایه‌های صندلی محمود فکری را متزلزل می‌کند. بابت این شاهکار دیر یا زود باید به او یورو هم پرداخت شود. خسته نباشید!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها