کد خبر : 58902

کمین پرسپولیس برای شکار یک شهرخودرویی / بقیه گزینه ها در حد حرف است

کمین پرسپولیس برای شکار یک شهرخودرویی / بقیه گزینه ها در حد حرف است

ظاهرا گل‌محمدی تنها یک بازیکن این تیم را در لیست خرید خود قرار داده و نام‌های دیگری که از این تیم برای پوشیدن پیراهن سرخ کاندیدا می‌شوند، در حد حرف است. ظاهرا در شرایط فعلی یحیی دنبال فرجی و قاسمی‌نژاد نیست و به‌دنبال جذب علی نعمتی است که او هم در پست دفاع میانی بازی می‌کند.

به گزارش فرهیختگان ورزشی، سرخ‌های تهرانی که خیلی زود وارد بازار نقل‌وانتقالات شدند و توانستند مهدی ترابی را به‌خدمت بگیرند، این روزها درگیر باز کردن پنجره نقل‌وانتقالاتی‌شان هستند تا بتوانند از این بازیکن و سایر نفراتی که احتمالا طی روزهای آتی جذب می‌کنند در نیم‌فصل دوم لیگ برتر استفاده کنند و این موضوع نیازمند تسویه‌حساب کامل با ماریو بودیمیر مهاجم سابق این تیم است که البته به‌نظر می‌رسد به‌صورت کامل انجام شده و تنها نیاز به زمان دارد تا این پول به‌حساب این مهاجم کروات بنشیند.

البته پنجره نقل‌وانتقالاتی سرخ‌ها را موارد دیگری هم تهدید می‌کند که باید دید تدبیر مدیران سرخ برای حل سایر مشکلات چگونه است و آنها می‌توانند در پرونده‌هایی مثل بدهی به شایان مصلح و همچنین بدهی به شهر خودرو بابت رضایتنامه یحیی گل‌محمدی و میلاد سرلک که شنیده می‌شود به کنفدراسیون فوتبال آسیا کشیده شده، خطر را از سر پرسپولیس کم کنند یا اینکه باید شاهد حاشیه‌های جدیدی در این باشگاه باشیم.

 پرسپولیسی‌ها رقم شهرخودرو را قبول ندارند

اخیرا شهرخودرویی‌ها موضوع حکم کمیته تعیین وضعیت را در بوق و کرنا کرده‌اند که پرسپولیس محکوم شده و باید خیلی‌زود این مبلغ از سوی آنها پرداخت شود و در غیر این صورت این موضوع به کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا کشیده می‌شود و دردسرهای بعدی را برای سرخ‌ها به‌همراه دارد. با اینکه در حکم کمیته تعیین وضعیت بدهی پرسپولیسی‌ها به شهرخودرو حدود 8 میلیارد اعلام شده، حالا شهرخودرویی‌ها جسته‌وگریخته از مبلغی بالاتر از اینها صحبت و ادعا می‌کنند که این بدهی در حدود 16 میلیارد است که این موضوع تعجب پرسپولیسی‌ها را به‌همراه داشته است.

سرخ‌ها معتقدند که بدهی‌شان به باشگاه مشهدی به‌مراتب پایین‌تر از این حرف‌هاست و مدیران شهرخودرو می‌خواهند با شلوغ‌کاری هرچه زودتر به پول‌شان برسند.

ظاهرا پرسپولیسی‌ها به همین مبلغ 8 میلیارد هم معترض هستند و قصد دارند در کمیته استیناف مدارکی را ارائه کنند که ثابت کند بدهی‌شان به باشگاه مشهدی کمتر است. آنها معتقدند در زمان انصاری‌فرد مبلغی در حدود 1.5 میلیارد تومان از بابت رضایتنامه گل‌محمدی که کلا 6 میلیارد بوده، پرداخت شده است و طرح رقم‌های 8 و 16 میلیاردی منطقی را پشت سر خود ندارد.

 مبلغ رضایتنامه سرلک کم است

شهرخودرویی‌ها معتقدند که سرخ‌ها علاوه‌بر پول رضایتنامه گل‌محمدی و جریمه دیرکرد این پول که در توافقنامه 2باشگاه آورده شده، سرخ‌ها از بابت دریافت رضایتنامه سرلک هم به باشگاه مشهدی بدهکار هستند و همین موضوع باعث شده که مبلغ بدهی سرخ‌ها به این باشگاه بالا برود.  البته پیگیری‌های «فرهیختگان» نشان می‌دهد سرلک زمانی که قصد جدایی از شهرخودرو را داشت، بخش عمده‌ای از مبلغ رضایتنامه‌اش را از طریق مطالباتی که از این باشگاه داشت، پرداخت کرده و مبلغ ناچیزی که باقی‌مانده را نیز قرار بود از طریق پولی که پرسپولیسی‌ها به او می‌پردازند، پرداخت کند. در این خصوص شنیده می‌شود، مبلغ باقی‌مانده از رضایتنامه سرلک ناچیز است و نمی‌تواند تا این اندازه بدهی سرخ‌ها را به باشگاه مشهدی بالا ببرد.

شنیده‌ها حاکی است که باقی‌مانده مبلغ رضایتنامه سرلک کمتر از 500 میلیون تومان است که البته این مبلغ هم از رقم قرارداد بازیکن کسر و به‌حساب باشگاه قبلی‌اش واریز می‌شود.

 سرخ‌ها با حمیداوی مشکلی نداشتند

پرسپولیسی‌ها تا همین چندوقت قبل که فرهاد حمیداوی، مالک شهرخودرو بالای سر باشگاهش و بر امور ناظر بود، هیچ‌مشکلی با مجموعه شهرخودرو بابت بدهی‌هایشان نداشتند و با مذاکراتی که با مالک تیم مشهدی داشتند، توانسته بودند زمان مناسبی برای پرداخت این پول بگیرند.

اما حالا که امور این باشگاه مشهدی به وطنخواه سپرده شده، سرخ‌ها موفق نمی‌شوند که با مذاکره به توافق برسند و به همین جهت همه‌چیز از طریق قانونی درحال پیگیری است. ظاهرا نماینده حمیداوی پاسخی به تماس سرخ‌ها نمی‌دهد و همین مساله ناراحتی پرسپولیسی‌ها را به‌همراه داشته و بر این باورند که حتی اگر قرار باشد پولی رد و بدل شود باید مکالمه‌ای بین طرفین صورت بگیرد و بعد از آن درخصوص نحوه واریز و مبلغ آن توافق صورت بگیرد.

البته شنیده می‌شود وطنخواه که این روزها برای امور جاری باشگاه دست خالی است و آهی در بساط ندارد، طی چند روز گذشته توپ این بازی را به زمین مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان انداخته و از او خواسته که این پرونده را به‌نحوی مدیریت کند تا هرچه زودتر به پول‌شان برسند.

ظاهرا مشهدی‌ها تمایل دارند با مدیران پرسپولیس پای میز مذاکره بنشینند اما به‌نظر می‌رسد در این شرایط، این پرسپولیسی‌ها هستند که پا پس‌کشیده‌اند و حاضر به گفت‌وگوی رو در رو با باشگاه شهرخودرو یا نماینده‌شان نیستند.

 شکوری از اول هم قرار نبود به مشهد برود

چند روز قبل خبری در رسانه‌ها درج شد مبنی‌بر اینکه ابراهیم شکوری راهی مشهد می‌شود تا با نمایندگان مشهدی درخصوص بدهی‌های پرسپولیس پای میز مذاکره بنشیند، اما دیروز اعلام شد که این سفر به زمان دیگری موکول شده و شکوری یکشنبه راهی مشهد نمی‌شود.

پیگیری‌های «فرهیختگان» از باشگاه پرسپولیس حکایت از آن دارد که شکوری از ابتدا هم قرار نبوده برای مذاکره و دیدار با شهرخودرویی‌ها عازم مشهد شود! پرسپولیسی‌ها معتقدند اگر قرار به سازش و حل دوستانه این موضوع بود، همان زمان که با وطنخواه تماس می‌گرفتند، او باید پای میز مذاکره می‌آمد، اما حالا که این پرونده به استیناف رفته، بهتر است که این موضوع روال اداری‌اش را طی کند.

یکی از مسئولان پرسپولیس در این خصوص به «فرهیختگان» گفت: «اگر قرار باشد با شهرخودرویی‌ها پای میز مذاکره بنشینیم، این نماینده تیم مشهدی است که باید به تهران بیاید و مذاکرات را آغاز کند، چراکه ما در زمان لازم با آنها تماس گرفتیم تا این مشکل را حل کنیم و حالا که آنها خواهان مذاکره شده‌اند باید زحمت حضور در تهران را نیز بکشند.»

 سرخ‌ها در کمین یک شهرخودرویی

مدیران شهرخودرو چند روز قبل اعلام کردند که تا زمان تسویه‌حساب کامل با باشگاه پرسپولیس، اجازه حضور هیچ‌یک از بازیکنان خود را در این تیم نمی‌دهند، اما از اطراف باشگاه شهرخودرو خبر می‌رسد که آنها به‌شدت از لحاظ مالی دچار مشکل هستند و اگر سرخ‌ها بتوانند یک توافق خوب با این باشگاه کرده و بخشی از بدهی‌شان را نیز پرداخت کنند، می‌توانند بازیکنانی را که مدنظر دارند به خدمت بگیرند.

ظاهرا گل‌محمدی تنها یک بازیکن این تیم را در لیست خرید خود قرار داده و نام‌های دیگری که از این تیم برای پوشیدن پیراهن سرخ کاندیدا می‌شوند، در حد حرف است. ظاهرا در شرایط فعلی یحیی دنبال فرجی و قاسمی‌نژاد نیست و به‌دنبال جذب علی نعمتی است که او هم در پست دفاع میانی بازی می‌کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها