کد خبر : 58897

استقلال فقط بند جدایی 2 میلیون دلاری می‌گذارد! / مهدی قایدی گزینه پرسپولیس هم بود

استقلال فقط بند جدایی 2 میلیون دلاری می‌گذارد! / مهدی قایدی گزینه پرسپولیس هم بود

مهدی قایدی در لیگ هفدهم که به‌عنوان پدیده لیگ یک از ایرانجوان بوشهر راهی استقلال شد و استقلالی‌ها در رقابت با پرسپولیسی‌ها موفق شدند تا در خرداد سال 96 این بازیکن 17 ساله را به خدمت بگیرند و با او قرارداد 3 ساله بستند.

به گزارش روزنامه ورزشی گل، حدود یک سال بعد یعنی سال 97 بود که قرارداد این بازیکن اصلاح شد و این بار مدیران وقت باشگاه با او قرارداد 5 ساله جدیدی منعقد کردند. در قرارداد قبلی قایدی یک‌بند فسخ 400هزار دلاری برای ترانسفر شدن داشت که با پرداخت آن می‌توانست برای پیوستن به یک تیم خارجی یک‌طرفه فسخ قرارداد کرده و جدا شود، اما با توجه اینکه او در یک سال اول حضورش در استقلال کمی افت کرده بود و حاشیه‌های زیادی داشت در قرارداد جدید این امتیاز از او گرفته می‌شود و در نقطه مقابل  رقم قراردادش افزایش پیدا می‌کند. همان افزایش قرارداد پله کانی که این فصل به 840 میلیون تومان رسیده است. 

حالا مهدی قایدی که با پیشرفت چشمگیرش دریکی دو سال اخیر توانسته قیمت و ارزش خودش را به شکل چشمگیری افزایش دهد، با توجه به قراردادی که حدود 3 سال قبل در موضع ضعف بسته بود از قافله افزایش قیمت‌های سرسام‌آور فوتبال ایران و پول‌های نجومی که در قرارداد بازیکنان ثبت می‌شود عقب‌مانده، خواستار اصلاح دوباره قراردادش شده است. البته رقم درخواستی او آن‌قدرها بالا نیست و با توجه به کارایی و تأثیرگذاری که در استقلال دارد مبلغ بالایی درخواست نکرده است و فقط به دنبال بستن قرارداد 3 میلیاردی است. همان‌طور که قرارداد او درگذشته یک‌بار اصلاح شد این بار هم این امکان و شرایط وجود دارد تا در موضع قدرت یک‌بار دیگر قرارداد قایدی دستخوش تغییر شود.

نماینده قایدی دو پیشنهاد پیش روی مدیران استقلال گذاشته است. یکی افزایش رقم قراردادش به حدود 3 میلیارد تومان  یا بازگرداندن آپشن جدایی 400 هزار دلاری برای ترانسفر شدن که در قرارداد اول قیدشده بود. خبر می‌رسد مدیران استقلال زیر بار اضافه شدن  بند جدایی نرفته‌اند و تأکید کرده‌اند که اگر چنین بندی در قرارداد بیاید رقم آن 2 میلیون دلار خواهد بود! این موضوع باعث ناراحتی قایدی شده است.    

مدیران استقلال در حال بررسی پیشنهاد دوم یعنی افزایش رقم قرارداد هستند تا شاید بتوانند روی یک رقم جدید رضایت شماره 10 را جلب کنند. آنچه مشخص است قایدی با توجه به اینکه 60 درصد از قرارداد امسالش را دریافت کرده و هیچ بندی هم برای جدایی و فسخ یک‌طرفه ندارد باید راهی پیدا کند تا با مدیران به توافق برسد. مدیران باشگاه هم به این موضوع دل‌خوش هستند که ستاره تیم بدون اجازه آن‌ها امکان جدایی ندارد و برای جلب رضایتش فرصت کافی پیش روی آن‌ها است.  

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها