کد خبر : 58872

مهدی پاکدل به طور جدی در رادار پرسپولیس / بازیکن مازاد قطعی مشخص شد

مهدی پاکدل به طور جدی در رادار پرسپولیس / بازیکن مازاد قطعی مشخص شد

پرسپولیس همچنان با چالش جذب بازیکن رو به رو است و گزینه های این تیم با مشکلاتی مواجه می شوند. با این حال حامد پاکدل جدیدترین بازیکنی است که در رادار پرسپولیس قرار گرفته است.

روزنامه گل در شماره امروز خود چند خبر مهم در خصوص نقل و انتقالات پرسپولیس دارد. این روزنامه در خبر خود به این مساله اشاره دارد که رقم درخواستی شهریار مغانلو برای آمدن به پرسپولیس با واکنش منفی بازیکنان این تیم رو به رو شده است.

به این ترتیب باید انتقال مغانلو به پرسپولیس را منتفی شده بدانیم مگر آنکه او قیمت را کاهش دهد. از سوی دیگر این روزنامه انتقال حامد پاکدل به پرسپولیس را در انتظار اعلام رضایت آلومینیوم اراک دانسته است.

اما شاید مهمترین خبر این روزنامه در خصوص نقل و انتقالات پرسپولیس مربوط به آرمان رمضانی باشد. این بازیکن یکی از بازیکنان مازاد قطعی پرسپولیس در نیم فصل عنوان شده است.

هر چند پیش از این اعلام شده بود که پرسپولیس لیست خروج ندارد.

همچنین این روزنامه در خبر دیگری از نزدیک شدن علی نعمتی به پرسپولیس خبر داده است. مدافع شهرخودرو در لیست خرید یحیی گل محمدی قرار دارد و البته همه چیز به توافقات پرسپولیس و شهرخودرو بستگی دارد اما به نظر می رسد گشایش هایی در این زمینه ایجاد شده است.

حامد پاکدل در رادار پرسپولیس

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها