کد خبر : 58866

مخالفت جدی با درخواست نقل و انتقالاتی سپاهان از استقلال

مخالفت جدی با درخواست نقل و انتقالاتی سپاهان از استقلال

مدیرعامل استقلال در خصوص نقل و انتقالات استقلال توضیحاتی ارائه داد.

احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد جذب بازیکنان جدید گفت: با مهدی کیانی صحبت کردیم که ظاهرا اعلام کردند مسعود ریگی را تحویل بدهید تا کیانی را بدهیم که من مخالفت جدی کردم، چون ریگی جز بازیکنان خوب و آینده‌دار ما است. در بخش‌های دفاع، هافبک و خط حمله هم با چند بازیکن دیگر گفت‌وگو کرده‌ایم. همچنین تلاش می‌کنیم به جای علی کریمی بازیکن خوبی را در حد او جذب کنیم.

او در خصوص کانال های هواداری باشگاه استقلال گفت: کانال‌ها با استفاده از برند استقلال هوادار جذب می‌کنند که از آن ها به مراجع قضایی شکایت کرده‌ایم.

مددی افزود: سلطانی‌فر در این ۱۴۶ روزی که به عنوان مدیرعامل فعالیت می‌کردم، بیشترین جلسات را برای چالش‌های استقلال برگزار کرده و او تعلق رنگی ندارد.

مدیرعامل استقلال درباره غیبت های اخیر قایدی (مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران) در تمرینات این تیم بیان کرد: بهتر است مهدی قایدی مشکلات را با ما در یک فضای مذاکره درمیان بگذارد؛ با پیغام و پسغام کار حل نمی‌شود.

مددی درباره ادعای طرفداران استقلال مبنی گرایش وزیر ورزش و جوانان به سمت تیم پرسپولیس گفت: من این موضوع را کاملا تکذیب می کنم. حداقل در ۱۴۶ روزی که سرپرست و مدیرعامل استقلال بوده ام، می‌توانم شهادت بدهم که وزیر ورزش بیشترین مدت زمان را برای حل مشکلات استقلال گذاشته است، چون چالش‌های ما بیشتر از پرسپولیس است. سلطانی فر به هیچ وجه در تصمیمات دخالتی ندارد. اعضای هیئت مدیره استقلال برای باشگاه تصمیم می‌گیرند و من چنین چیزی را در این چند وقته ندیده ام.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها