کد خبر : 58846

خبرهای جدید یحیی درباره جذب بازیکن

خبرهای جدید یحیی درباره جذب بازیکن

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس گفت: هر تیمی جای تیم ما بود به مشکلات بزرگتری بر می‌خورد، ولی بازیکنان نشان دادند که لیاقت بازی در پرسپولیس را دارند.

به گزارش تسنیم ، یحیی گل‌محمدی درباره صدرنشینی پرسپولیس در پایان نیم‌فصل نخست لیگ برتر اظهار داشت: ما خیلی سخت بازی‌ها را شروع کردیم، البته شروع خوبی داشتیم. بعد از اینکه قرار شد به فینال آسیا برویم، دو بازی ما مقابل نساجی و ذوب‌آهن لغو شد که این کار ما را حتی برای فینال آسیا هم سخت کرد و متأسفانه نتوانستیم آنجا نتیجه بگیریم. بعد از اینکه از آسیا برگشتیم اثرات شکست در فینال خیلی روی تیم مشهود بود. ما با مشکلات زیادی به فینال آسیا رفتیم و به هر حال می‌خواستیم قهرمان شویم، ولی این اتفاق رخ نداد و بعد از آن لیگ برای ما سخت شد. سپس اکثر بازی‌های‌مان مساوی شد، ولی رفته رفته تیم‌مان شکل گرفت.

سرمربی پرسپولیس درباره فصل نقل‌وانتقالات این تیم و جذب بازیکنان جدید تصریح کرد: الان نمی‌شود در مورد اسامی صحبت کرد و جذب بازیکن هم سخت است. تمام بازیکنان باکیفیت قرارداد دارند. ما باید بازیکنی مثل ترابی را که قرارداد نداشت، جذب کنیم که پیدا کردن این نوع بازیکنان سخت است. ما خدا را شکر مهدی ترابی را گرفتیم که فکر می‌کنم خیلی می‌تواند به تیم‌مان کمک کند. البته بازیکنان حاضر هم نشان دادند لیاقت زیادی دارند. ما با همین تیم جلو می‌رویم تا ببینیم چه بازیکنانی را می‌توانیم جذب کنیم. به نظرم ما نیاز به بازیکنان زیادی هم نداریم و فقط یک یا دو بازیکن شاید جذب کنیم.

گل‌محمدی در مورد جذب شهریار مغانلو نیز گفت: ما اول فصل هم دنبال شهریار بودیم و نشد او را جذب کنیم. الان هم شرایط این بازیکن از نظر مالی سخت است و به نظرم جذب او از لحاظ مالی خیلی به باشگاه فشار می‌آورد و پیشنهادی که شده، سنگین است. گرفتن بازیکن این‌چنینی در شرایط ما خیلی سخت است.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به شایعه جذب چند بازیکن تیم شهر خودرو نیز گفت: در مورد یکی دو بازیکن اول فصل صحبت کردیم، اما همانطور که گفتم همه بازیکنان قرارداد دارند و باشگاه‌های دیگر هم به بازیکنان‌شان احتیاج دارند. فکر می‌کنم این انتقال‌ها هزینه‌های زیادی دارد و خیلی سخت است. ما باید ببینیم چه اتفاقاتی خواهد افتاد و براساس نیازمان اگر بتوانیم بازیکن جدید جذب می‌کنیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها