کد خبر : 58660

واکنش مدیر پرسپولیس به جذب مغانلو و خروج آرمان رمضانی

واکنش مدیر پرسپولیس به جذب مغانلو و خروج آرمان رمضانی

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: ما مشکلی برای نقل و انتقالات نداریم و طبق نظر کادر فنی اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

به گزارش ایرنا، ابراهیم شکوری درباره آخرین وضعیت جذب شهریار مغانلو از تیم سانتاکلارا پرتغال اظهار داشت: اگر جذب بازیکن قطعی شود آن را خیلی زود اطلاع‌رسانی می‌کنیم اما تا زمانی که چیزی قطعی نشود نمی توانیم در مورد آن صحبت کنیم. من نمی‌توانم در مورد بازیکن خاصی حرف بزنم.

وی در مورد اینکه مذاکره با مغانلو را تایید می‌کند یا خیر، افزود: با توجه به نیاز تیم بازیکن جذب می کنیم  و تلاشمان این است تا بهترین اقدامات را در این زمینه داشته باشیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد احتمال خروج آرمان رمضانی از فهرست سرخپوشان خاطرنشان کرد: به خاطر قهرمانی در نیم فصل از همه بازیکنان تشکر می کنیم. تا الان هیچ لیست خروجی از سوی کادرفنی داده نشده و اگر قرار باشد بازیکنی از فهرست تیم کنار گذاشته شود بعد از جلسه با سرمربی این موضوع مشخص خواهد شد.

شکوری در مورد جذب هافبک بازیساز با توجه به جدایی بشار رسن اضافه کرد: بهتر است در مورد این مسائل فنی از کادرفنی سوال شود.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: از اینکه قهرمان نیم‌فصل شدیم خوشحالیم اما می دانیم که در این مقطع هیچی تیمی قهرمان نمی شود و از فردا برای شروع مقتدر در نیم فصل دوم کار را آغاز خواهیم کرد.

وی در مورد آخرین وضعیت شکایت ماریو بودیمیر از باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: مطالبات این بازیکن به طور کامل پرداخت شده و تنها سود پول او مانده که امیدواریم این مبلغ بخشیده شود. با این حال فکر نمی‌کنم مشکلی برای نقل و انتقالات وجود داشته باشد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها