کد خبر : 58648

خوش و بش سنگین بازیکن منشوری با پرسپولیسی ها + عکس

خوش و بش سنگین بازیکن منشوری با پرسپولیسی ها + عکس

گادوین منشا مهاجم اسبق پرسپولیس که در دو فصل گذشته در گل گهر سیرجان حضور داشته، به دلیل محرومیت از دیدار با سرخپوشان، شانس تقابل با شاگردان یحیی گل محمدی را از دست داده است.

به گزارش ورزش سه ، منشا که در این فصل در نقش گلزن شماره یک در جمع شاگردان امیر قلعه نویی ظاهر شده، به دلیل شادی گل جنجالی برابر نساجی مازندران از این تقابل محروم شده است و کمیته انضباطی محرومیت تعلیقی برای این مهاجم نیجریه ای در نظر گرفته است.

امیرحسین خیرخواه، عکاس ورزش سه که در سیرجان حضور یافته، پیش از شروع بازی از حضور این بازیکن در جمع پرسپولیسی ها به عنوان هم تیمی های سابقش تصاویر جالبی ثبت کرده است که می‌توانید آنها را مشاهده کنید.

 

 

برخورد جالب گادوین منشا با سیامک نعمتی که از دوران پیکان با یکدیگر هم تیمی بودند و در ادامه به پرسپولیس آمدند نیز از نکات جالب توجه این تقابل بود که البته مهاجم نیجریه ای قادر نخواهد بود در زمین برابر دوست صمیمی اش قرار گیرد.

منشا که دوران پرحاشیه ای در پرسپولیس پشت سر گذاشته، یکی از گل های تاریخی این تیم را نیز در جدال برابر الدحیل برای صعود پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی ۲۰۱۸ که منجر به صعود دراماتیک این تیم شد نیز به نام خود کرده است. او البته فصل بعد از آن راهی استقلال شد که در این تیم نتوانست شرایط خوبی را دنبال کند و بعد از آن با حضور در لیگ امارات بار دیگر به ایران بازگشت و اینبار پیراهن آبی گل گهر را بر تن کرد.

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها