کد خبر : 58636

توفان سرخ پرسپولیس برای فتح صدر جدول نیم فصل لیگ بیستم

توفان سرخ پرسپولیس برای فتح  صدر جدول نیم فصل لیگ بیستم

پرسپولیس در یک روز رویایی برای بازیکنان این تیم توانست با نتیجه 5 بر صفر گل گهر سیرجان را شکست داده و مقتدرانه به صدر جدول رده بندی لیگ برتر بیستم در پایان نیم فصل صعود کند.

در روزی گل گهر گادوین منشا را به دلیل محرومیت دراختیار نداشت مدافعان این تیم نیز روز خوبی را پشت سر نگذاشتند تا شکست سنگینی را متحمل شوند.

گل گهر در دقایق زیادی از بازی توانست پرسپولیس را تحت فشار قرار دهد و در نیمه اول کرنرهای زیادی را هم روی دروازه این تیم فرستاد که یکی از آنها با خوش شانسی سرخپوشان به تیر دروازه برخورد کرد.

گل های پرسپولیس در این بازی را احمد نوراللهی، امید عالیشاه، مهدی شیری، احمد زنده روح (مدافع گل گهر) و سیامک نعمتی به ثمر رساندند. نکته جالب این بازی این بود که پرسپولیس در این فصل اغلب بازی های خود را با برتری ها کم گل و نتایج یک بر صفر به پیروزی رسیده بودند.

تاکتیک یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از ناکامی مهاجمان این تیم در هفته های گذشته، نیمکت نشین کردن آنها و تمرکز روی استفاده از بازیکنان باتجربه تیم همچون امید عالیشاه قرار گرفت. تاکتیکی که به نظر می رسد جواب داد و حالا مشکل گلزنی پرسپولیس هم تا حد زیادی حل شده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها