کد خبر : 58611

7 خوان پرسپولیس برای جذب مغانلو

7 خوان پرسپولیس برای جذب مغانلو

پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود قصد دارد مقدمات جذب شهریار مغانلو را در پنجره زمستانی فراهم سازد.

به گزارش ورزش سه، شهریار مغانلو اکنون جدی‌ترین گزینه برای پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی محسوب می‌شود. مهاجم فصل گذشته پیکان که توانسته بود تا روزهای پایانی در کورس آقای گلی قرار گیرد و در نهایت آن را به شیخ دیاباته از استقلال واگذار کرد.

مهاجم بلندقامت سابق پیکان که برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی ملوان شده بود و بعد از تصاحب عنوان آقای گلی لیگ دسته اول به جمع خودروسازان بازگشته بود، با عملکردی که در این تیم به جا گذاشته بود توانست تیم‌های زیادی از لیگ ایران را خواهان خود ببیند. با این حال او تنها هدف حضور در فوتبال اروپا را در ذهن داشت و بی‌توجه به شایعات هر روزه، در نهایت کار خود را برای یک تجربه جدید دنبال کرد.

در شرایطی که او به تیتر اصلی خبرها در خصوص عقد احتمالی قرارداد با یکی از تیم‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتور تبدیل شده بود، در نهایت با انتشار استوری مربوط به بلیت حضورش در پرتغال به این شایعات پایان داد تا سانتاکلارا مقصد جدید او باشد.

مغانلو البته همانند دوران حضور در پیکان و قبل‌تر‌ از آن ملوان، نتوانسته در سانتاکلارا بدرخشد اما تجربه یک فضای کاملا حرفه‌ای اکنون او را امیدوار کرده تا بتواند روزهای خوبی را در آینده برای خود ترسیم کند. مسیری که پیش از این مهدی طارمی در فوتبال پرتغال پیش رفته و اعتماد نسبت به مهاجمان ایرانی را در لیگ این کشور افزایش داده و مغانلو نیز امیدوار است بعد از شکست طلسم گلزنی‌اش در این باشگاه و لیگ پرتغال، اکنون در مسیر هدف بزرگ خود برای پیشرفت گام بردارد.

 

 

اکنون اما شهریار مغانلو با پیشنهاد مناسبی برای بازگشت مواجه شده است. مهاجم سابق پیکان در نقل و انتقالات زمستانی بار دیگر موردتوجه پرسپولیس قرار گرفته و مدیران و کادرفنی این تیم امیدوارند مذاکرات به سمتی پیش برود که بعد از مهدی ترابی، شهریار مغانلو دومین خرید بزرگ آنها در زمستان لقب گیرد و مشکلات خط هجومی سرخ‌ها را در ادامه مسیر و خصوصا لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ کاهش دهد.

پیشنهاد پرسپولیس اکنون به سانتاکلارا رسیده و سرخ‌ها اکنون در انتظار هستند پاسخ مدیران این باشگاه را دریافت کنند. دو راهکار جذب قرضی یا قطعی مدنظر باشگاه پرسپولیس است و البته آنها نگران این موضوع هستند که سانتاکلارا با توجه به آخرین صحبتی که سرمربی این تیم داشته، نسبت به عدم واگذاری شهریار مغانلو گارد بگیرد. سرمربی سانتاکلارا مدعی شده بود که شهریار آینده خط حمله این باشگاه چه از نظر فنی و چه درآمدزایی خواهد بود و آنها اعتماد لازم را به این مهاجم ایرانی و جوان خواهند داشت.

در صورتی که باشگاه سانتاکلارا به دنبال درآمدزایی از این انتقال باشد، مسلما پرسپولیس در شرایط کنونی قادر به انجام این انتقال نخواهد بود. باشگاه پرسپولیس در خوشبینانه‌ترین حالت پیش بینی رضایتنامه ۵۰ هزار دلاری را به واسطه قرارداد ۱۲۰هزار دلاری ابتدای فصل این بازیکن با سانتاکلارا را دارد. موضوعی که در صورت تحقق می‌تواند منجر به مذاکره مثبت طرفین برای این انتقال محسوب شود.

انتقال قرضی نیز دیگر راهکاری است که پرسپولیس چشم به آن دوخته است و باید دید آنها با چه پاسخی از سوی باشگاه پرتغالی مواجه خواهند شد.

 

یحیی گل محمدی کاملا امیدوار است که خط هجومی تیمش در نیم فصل دوم را با حضور شهریار مغانلو - عیسی آل کثیر برابر رقبا قرار دهد. دو مهاجمی که هر دو در فصل گذشته نیز مورد توجه این باشگاه قرار داشتند و تا روز پایانی لیگ نوزدهم در کورس آقای گلی بودند. باید دید این اتفاق جالب تا چه میزان برای سرخ‌ها امکان‌پذیر خواهد شد و آیا آنها قادر خواهند بود در مذاکره با باشگاه سانتاکلارا این انتقال را نهایی کنند یا خیر.

مغانلو در آخرین گفت‌وگویی که با ورزش سه داشت در واکنش به احتمال این انتقال گفته بود “ هیچکس از فردای خودش خبر ندارد”. او اکنون یکبار دیگر موردتوجه پرسپولیس قرار گرفته و اینبار موضوع انتقالش البته خیلی جدی‌تر پیش می‌رود و باید دید انتقال هیجان انگیز و داغ سرخ‌ها در زمستان لقب خواهد گرفت یا خیر.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها