کد خبر : 58566

انتقاد پیروانی از وریا

انتقاد پیروانی از وریا

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: در بازی با نساجی ووریا غفوری که بازوبند کاپیتانی استقلال را می‌بندد بعد از تعویض زیر توپ زد و ورزشگاه را ترک کرد، این کار واقعا زشت بود و سبب بی‌حرمتی به سرمربی استقلال شد.

به گزارش فارس، غلامحسین پیروانی درباره اینکه به نظر می‌رسد برخی بازیکنان در فوتبال ایران با اقدام‌هایی مشکوک قصد زمین زدن سرمربیان تیم خود را دارند، اظهار داشت:‌ در فوتبال ایران هیچ چیز سرجای خودش نیست و زیاد بازیکن‌سالاری می‌بینیم. قطعا مدیرعامل باشگاه  به دلیل اینکه خودش پاشنه آشیل دارد در مقابل سرمربی پشت بازیکن را می‌گیرد.

پیروانی خاطرنشان کرد: فکری آدم کوچکی نیست و با قیمت کمی هم به استقلال نیامده است اما مرتکب اشتباه بزرگی شد. وی در تیم نساجی برای خودش آقایی می‌کرد اما در یک اقدام بد این تیم را ترک کرد و به استقلال آمد. اکنون هم بازیکنان راحت به وی فشار می‌آوردند و دنبال رسیدن به منفعت خود هستند.

سرمربی اسبق تیم فجرسپاسی شیراز با اشاره به سالم بودن محمود فکری عنوان کرد:‌ در بازی با نساجی دیدیم ووریا غفوری که بازوبند کاپیتانی استقلال را می‌بندد بعد از تعویض شدن زیر توپ زد و در ادامه ورزشگاه را ترک کرد. اگر انتقادی از این رفتار انجام بدهم فضای مجازی علیه من قرار می‌گیرد. این کار واقعا زشت بود و سبب بی‌حرمتی به سرمربی استقلال شد.

 

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها