کد خبر : 58431

گزینه هایی که هواداران استقلال برای جانشینی فکری صدا می زنند + اسامی

گزینه هایی که هواداران استقلال برای جانشینی فکری صدا می زنند + اسامی

باخت استقلال به سپاهان آتش زیر خاکستر نارضایتی هواداران از فراز و فرودهای استقلال در نیم فصل اول را روشن کرد. هواداران استقلال که با این باخت صدرنشینی نیم فصل را از دست رفته می دیدند، حالا در فضای مجازی گزینه هایی را برای جانشینی محمود فکری در استقلال صدا می زنند.

آتش خشم هواداران استقلال پس از برد پرسپولیس و جدی تر شدن احتمال صدرنشینی رقیب در نیم فصل شعله ورتر شد. در یکی دو روز اخیر حتی پیشکسوتان استقلال نیز علنی به انتقاد از سبک بازی استقلال فکری پرداختند و به نوعی با این گروه از هواداران همنوایی کردند.

ورزش سه در بخشی از گزارش خود در این مورد نوشت: در حال حاضر بخشی از طرفداران اعتقاد دارند که باید قبل از آنکه کار از بگذرد همین حالا باید برای ایجاد تغییرات کلی در کادر فنی اقدام  کرد و اِلا هر گونه تغییرات احتمالی در  به بعد حتی اگر سرمربی خارجی هم باشد چاره کار لااقل برای این لیگ نخواهد بود.این دسته از هواداران به عنوان جانشین فکری گزینه هایی را هم در نظر دارند، از جمله امیر قلعه نویی ، فرهاد مجیدی ، محمد تقوی  و مهدی پاشازاده و البته الکس نوری.

در شرایطی که  اغلب هواداران منتظر اظهارنظری از سوی باشگاه درمورد کادرفنی بودند ، خبر رسیده که تصمیم بر ادامه کار کادر فعلی حداقل تا هفته دوم نیم فصل دوم و بازی مقابل فولاد است و با توجه به نظر مقام مافوق مدیرعامل و هیئت مدیره فعلا تغییری در کار نخواهد بود. بنابراین سرمربی استقلال باید از نود دقیقه بعدی و دیدار سخت مقابل مس رفسنجان کار را دوباره آغاز کند. شاید مثل دور رفت و با برد 2-0 در اولین بازی.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها