کد خبر : 58408

احتمال شوک بزرگ به استقلال پس از شکست تلخ

احتمال شوک بزرگ به استقلال پس از شکست تلخ

هیات مدیره باشگاه استقلال امروز جلسه‌ای فوری و سرنوشت ساز برگزار می‌کند تا در مورد شرایط تیم فوتبال این باشگاه و از دست رفتن صدر جدول در هفته پایانی نیم فصل بحث و تبادل نظر شود.

به گزارش مهر، نتایج هفته‌های اخیر تیم فوتبال استقلال با حجم قابل توجهی از انتقاد کارشناسان، هواداران و جمعی از پیشکسوتان این باشگاه همراه بوده است. آبی پوشان شب گذشته و در آخرین دیدار از نیم فصل نخست برابر سپاهان تن به شکست ۲ بر صفر دادند تا صدر جدول را هم از دست بدهند که این نتیجه منجر به واکنش‌های تندی علیه کادر فنی شد و فضای این باشگاه را ملتهب کرد.

در همین خصوص هیات مدیره استقلال امروز با قید فوریت نشستی را تشکیل خواهد داد تا در خصوص وضعیت کنونی تیم و ایجاد آرامش، تصمیم‌گیری کند. شنیده می‌شود خروجی این نشست هیات مدیره بسیار مهم است و هر تصمیمی ممکن است در این نشست اتخاذ گردد.

این در حالی است که استقلال با وجود قرار داشتن در صدر جدول تا قبل از دیدار برابر سپاهان، نمایش قابل قبولی نداشت و هر چند موقعیت مطلوبی در جدول داشت اما از نظر فنی و ارائه فوتبال زیبا نتوانسته بود از هواداران و کارشناسان نظر مثبت بگیرد.

در این مورد گفته می‌شود ممکن است اعضای هیات مدیره بخواهند با یک شوک وضعیت تیم را بهتر کنند که هنوز مشخص نیست این شوک جریمه مالی خواهد بود یا اینکه تغییراتی در کادر فنی ایجاد خواهد شد.

محمود فکری سرمربی آبی پوشان هر چند توانسته در پایان نیم فصل این تیم را در بین سه تیم بالای جدول حفظ کند اما در مدیریت داخل تیم مشکلاتی داشته و از نظر فنی هم نتوانسته استقلال را به گونه‌ای آماده کند که نظر مثبت هواداران و کارشناسان را با خود همراه داشته باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها