کد خبر : 58364

سرمربی استقلال از سوالات خبرنگاران خشمگین شد

سرمربی استقلال از سوالات خبرنگاران خشمگین شد

سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از شکست مقابل تیم سپاهان در مورد این دیدار توضیحاتی داد و البته در میانه کنفرانس نیز از سوالات خبرنگاران دلخور شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،  محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از شکست تیمش مقابل تیم سپاهان در مورد این دیدار گفت: به تیم سپاهان بابت این برد تبریک و به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. بازیکنان ما تمرکز نداشتند هر چند دلایلش را خودم می‌دانم. امروز گل‌های خیلی بچه‌گانه‌ای خوردیم که کار را سخت کرد. در بازی که در هر ۲ نیمه می‌شد به گل برسیم و حتی با برد بیرون بیاییم بچه‌گانه رفتار کردیم و ۳ امتیاز مهم را از دست دادیم. 

فکری در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود به جای ۳ مدافع از ۴ مدافع استفاده می‌کرد گفت: خدا را شکر که بازی را باختیم و دوباره سوال‌های کارشناسانه شروع شد. زمانی که تیم ما می‌برد کسی سوال نمی‌پرسد، ولی وقتی می‌بازیم سوال‌ها همه به این سمت و سو می‌رود. همانطور که گفتم امروز روز بد مدافعان ما بود و تمرکز نداشتیم. خیلی تلاش کردیم بازیکنان را آماده کنیم، ولی دلایل مختلفی می‌تواند باعث شود تمرکز بازیکنان به هم بریز و دیدید که بازی حساس را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که چرا در هر بازی شاهد تغییرات در تیم استقلال هستیم گفت: خیلی ممنون، خسته نباشید می‌گویم و من از شما تشکر می‌کنم. فکری با بیان این جمله سالن کنفرانس خبری را ترک کرد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها