کد خبر : 58319

2 گزینه خرید «سخت» در لیست پرسپولیس

2 گزینه خرید «سخت» در لیست پرسپولیس

یحیی گل محمدی برای نقل و انتقالات زمستانی نام دو مهاجم را در فهرست خرید پرسپولیس گذاشته است، ولی شرایط برای جذب آن‌ها چندان ساده به نظر نمی‌رسد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، با نزدیک شدن به زمان نقل و انتقالات زمستانی، تیم‌ها برای تقویت خودشان در نیم فصل دوم دست به کار شده اند و در این بین، دو تیم مطرح پایتخت یعنی پرسپولیس و استقلال جنب و جوش زیادی در بازار خواهند داشت.

پرسپولیسی‌ها که پیش از این ۴ بار متوالی جام قهرمانی را بالای سر برده اند در نظر دارند با تقویت تیمشان برای نیم فصل دوم، برای پنجمین بار پی در پی هم قهرمان لیگ برتر شوند. در این بین، یحیی گل محمدی فهرست بازیکنان مدنظرش را به باشگاه داده تا راه برای ورود بازیکنان جدید هموار شود.

از انجا که پرسپولیس در نیم فصل اول از نداشتن مهاجم ششدانگ ضربه خورده دو مهاجم در لیست خرید پرسپولیس دیده می‌شود: امین قاسمی نژاد و پیمان بابایی. با وجود آنکه زمزمه‌هایی مبنی بر خرید این دو بازیکن پیش‌تر هم حوالی باشگاه شنیده می‌شد، ولی حالا خبر می‌رسد کار برای جذب این دو بازیکن چندان ساده نیست.

امین قاسمی نژاد در این فصل در ترکیب شهرخودرو درخشیده و ۸ گل هم زده است. مشکل اینجاست که باشگاه شهرخودرو برای صدور رضایت نامه او درخواست ۸ میلیارد تومانی داشته است و حتی اگر چانه زنی‌های پرسپولیس هم نتیجه دهد بعید است رضایتنامه این بازیکن با رقمی زیر ۵ میلیارد تومان صادر شود.

مشکل، اما اینجاست که باشگاه پرسپولیس حاضر نیست چنین رقمی را برای داشتن یک مهاجم ۳۴ ساله بدهد. نکته مهمتر، اما اینکه شهرخودرویی‌هایی برای اینکه بهانه‌ای دست قاسمی نژاد برای فسخ یکطرفه قرارداد ندهند، تا به الان ۴۰ درصد دستمزدش را پرداخت کرده اند.

وضعیت در مورد پیمان بابایی، مهاجم درخشان ماشین سازی، برای حضور در پرسپولیس هم مبهم است. این بازیکن که همزمان در فهرست خرید استقلال قرار گرفته یکی از مهره‌های کلیدی تیمش محسوب می‌شود و مسئولان این باشگاه حاضر نیستند به راحتی قید مهاجم ۶ گله شان را بزنند. نکته قابل تامل اینکه شنیده‌ها حاکی از آن است که پیمان بابایی مورد توجه باشگاه تراکتور هم قرار گرفته و ممکن است نیم فصل دوم به این باشگاه برگردد. اگر چنین شایعه‌ای درست باشد، بعیداست دست یحیی و پرسپولیس به راحتی به این مهاجم برسد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها