کد خبر : 58308

یش‌بینی بورس در فردا شنبه ۲۵ بهمن ۹۹

یش‌بینی بورس در فردا شنبه ۲۵ بهمن ۹۹

در جریان معاملات هفته گذشته فشار فروش کم شد و شاخص کل، روند صعودی پیدا کرد و کانال ۱/۲ میلیون واحدی را پس گرفت اما سوال اینجاست که روند صعودی آغاز شده ادامه‌دار است؟

به گزارش تجارت‌نیوز، بعد از تغییر دامنه نوسان بین منفی ۲ و مثبت ۵، روند بازار سهام مثبت شد و شروع معاملات هفته پیش‌رو با اجرایی شدن این تصمیم همراه است و کارشناسان عقیده دارند این تصمیم فشار فروش را در بازار سهام کم می‌‌کند.

بسیاری از کارشناسان عقیده دارند بازار سهام نیازمند ورود نقدینگی است و این تصمیم نمی‌تواند به صورت طولانی‌مدت کارساز باشد اما معاملات هفته گذشته چراغ امیدی برای فعالان بازار سرمایه روشن کرد.

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با بورس فردا گفت: با تصمیم کم کردن دامنه نوسان منفی سهم‌ها، فشار فروش در بازار سهام کم و بورس مثبت شد. همچنین احتمالا معاملات فردا و هفته پیش‌رو نیز روند مثبتی داشته باشد.

این کارشناس در رابطه با تداوم این روند صعودی گفت: روند صعودی بازار سرمایه آغاز شده و معاملات امیدوارکننده هفته قبل شاخص را حداقل به کانال یک میلیون و ۲۵۰ هزار واحد می‌رساند. اما در این محدوده مقاومت مهمی داریم که احتمالا فشار فروش در این محدوده بیشتر شود. اما اگر شاخص کل از این محدوده عبور کند تا یک میلیون و ۳۵۰ هزار واحد رشد می‌کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها