کد خبر : 58307

جدایی مهاجم پرسپولیس قطعی شد

جدایی مهاجم پرسپولیس قطعی شد

آریا برزگر مدت طولانی است که در تمرین پرسپولیس حضور ندارد و احتمالا از جمع قرمز‌ها جدا خواهد شد.

به گزارش ورزش سه ، این مهاجم جوان که سال گذشته با تصمیم محمدحسن انصاری فرد به جمع قرمز‌ها ملحق شد، در دوره گابریل کالدرون چندان مورد توجه این مربی قرار نداشت و همین موضوع دستمایه انتقاد برخی از هواداران به این سرمربی آرژانتینی شد، اما حتی با ورود یحیی گل محمدی هم اوضاع تغییر نکرد و آریا برزگر در زمین حضور نیافت.

برزگر امیدوار بود که این فصل پس از جدایی علیپور، محرومیت آل کثیر و ناکامی رمضانی در ترکیب حضور یابد، اما هرگز وارد زمین نشد تا با صفر بازی، اردوی پرسپولیس را ترک کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که او چند وقتی است در تمرین حضور ندارد و احتمالا در نقل و انتقالات زمستانی به همراه سعید حسین پور از پرسپولیس جدا خواهد شد.

با جدایی برزگر و حسین پور فهرست زیر ۲۳ سال و زیر ۲۱ سال پرسپولیس هم خالی می‌شوند و باید دید یحیی گل محمدی چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت.

آریا برزگرِ ۱۸ ساله با درخشش در تیم جوانان در صحنه فوتبال ایران معرفی شد و به پرسپولیس نیز پیوست و حتی قراردادی بلند مدت امضا کرد، اما حالا از این تیم جدا می‌شود. این در حالی است که هواداران پرسپولیس امیدوار بودند که او نیز مثل طارمی، علیپور و عبدی در سنین جوانی بدرخشد و جای بزرگان را در ترکیب بگیرد.

شماره پیراهن او (۲۵) هم در اختیار مهدی عبدی قرار گرفته تا کادرفنی پرسپولیس به این شکل عدم تمایل به حضور این بازیکن در تمرین را نشان دهند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها