کد خبر : 58272

کار سخت استقلال برای جذب بازیکنان ستاره چند تیم + اسامی

کار سخت استقلال برای جذب بازیکنان ستاره چند تیم + اسامی

استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل به دنبال جذب چند بازیکن است. محمود فکری روی بازیکنانی دست گذاشته که هر کدام در تیم خودشان ستاره محسوب می شوند.

همین مساله کار جذب آنها را دشوار کرده است. منتفی شدن برخی از این گزینه ها از همین حالا و نقل و انتقالات به طور رسمی شروع نشده مشخص شده است. از این رو کار استقلال در جذب این ستاره های مورد نظر کادرفنی دشوار به نظر می رسد.

پیمان بابایی یکی از اولین گزینه هایی است که آمدنش به استقلال منتفی به نظر می رسد. ماشین سازی صریحا اعلام کرده که بازیکن خود را به استقلال و پرسپولیس نمی دهد.

رضا اسدی دیگر بازیکنی است که در لیست استقلال نامش دیده می شود. این بازیکن نیز اعلام کرده فعلا قصد برگشت به فوتبال داخلی را ندارد.

علی علیزاده هم یکی از هافبک هایی است که استقلال به چشم جانشینی برای علی کریمی به او نگاه می کند. با این حال بعید است امیر قلعه نویی حاضر شود هافبک طراح تیمش را به سادگی از دست بدهد.

میلاد جهانی یکی دیگر از گزینه هایی است که در لیست استقلال قرار دارد. ذوب آهن چند بار اعلام کرده که میلاد جهانی فروشی نیست. ذوب آهنی ها قصد دارند در نیم فصل دوم شروعی متفاوت داشته باشند و از منطقه سقوط جدول دور شوند. از این رو به تمام بازیکنان قابل اتکای خود نیاز خواهند داشت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها